  • 1. Data: 2011-03-12 11:44:31
    Temat: Asus M2N-E
    Od: bn <b...@g...com>

    Witam

    Jaki najmocniejszy procesor jestem w stanie wlozyc do plyty Asus M2N-
    E? Na stronie producenta zatrzymano sie na starych modelach
    procesorow. Obecnie posiadam Athlona 64x2 5600+ z 1024KB cache.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-03-12 11:53:15
    Temat: Re: Asus M2N-E
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 12-03-2011 12:44, bn napisał/a:
> [...]
    > E? Na stronie producenta zatrzymano sie na starych modelach
    > procesorow. Obecnie posiadam Athlona 64x2 5600+ z 1024KB cache.

    Włożyć możesz każdy, który pasuje do gniazda, gwarantowane działanie
    tylko tych z listy producenta. Możesz kupić wiadro procków i
    eksperymentować ;-)

    --
    Cz.

  • 3. Data: 2011-03-12 18:00:59
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    Uzytkownik "bn" <b...@g...com> napisal w wiadomosci
    b.googlegroups.com...
> [...]
    > E? Na stronie producenta zatrzymano sie na starych modelach
    > procesorow. Obecnie posiadam Athlona 64x2 5600+ z 1024KB cache.

    Cos zle patrzyles. Ja ostatnio wkladalem bez problemów Athlona II X4 635.
    Plyta obsluzy Phenoma II X4 965 takze.
    http://support.asus.com/cpusupport/cpusupport.aspx?S
    Language=pl-pl&model=M2N-E&product=1&os=17

    Mocniejszy moze nie pójsc ze wzgledu na to, ze plyta daje za malo poweru do
    procka. X6 1090T bym raczej nie liczyl, ze pójdzie.
    Bios wersja 5001 trzeba zaktualizowac przed wymiana jeszcze na starym
    procku.

  • 4. Data: 2011-03-12 18:07:47
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    dodam, ze niestety kilka takich plyt (3-4 sztuki) trafily mi sie martwe po
    mniej wiecej 2-3 latach uzytkowania na okolo 25 zlozonych kompów. Efekt jest
    taki, ze plyta zwiera kompletnie zasilacz który przy próbie startu zdycha
    robiac okolo jeden obrót wentylatorem. Brak sladów fizycznych typu
    spuchniete kondensatory czy jakies wygrzane miejsca. O dziwo z wyjetym
    procem plyta startuje tzn. pozwala zasilaczowi na rozkrecenie sie.