  • 41. Data: 2013-08-07 13:18:18
    Temat: Re: Asus GeForceGT640
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "R.e.m.e.K" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    Dnia Tue, 6 Aug 2013 15:10:23 +0200, Santana napisał(a):

    > To napisz jeszcze ile chcesz za to nie bite cudo z małym przebiegiem :) I
    > do
    > tego 95% przebiegu to do kościoła i z powrotem (idle) :)

    >Jak dla Ciebie to 3,5 stowy, taniej niz na alledrogo. Pasi?
    >Choc tak rzucilem okiem co by warto w zamian kupic i wychodzi, ze aby to
    >mialo odczuwalny wydajnosciowo sens to musze okolo 4 stow dolozyc. Kurde,
    >nie planowalem obecnie takich wydatkow, zwlaszcza ze jak pisalem nie gram
    >ostatnio. Waham sie :-)

    Skrócę Twoje wahania :) Zatrzymaj kartę, a pewnie jeszcze długo Ci będzie
    dzielnie służyła :)

  • 42. Data: 2013-08-07 13:34:11
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Wed, 7 Aug 2013 13:18:18 +0200, Santana napisał(a):

    > Skrócę Twoje wahania :) Zatrzymaj kartę, a pewnie jeszcze długo Ci będzie
    > dzielnie służyła :)

    Ech, zawracanie gitary. Ze tez sie dalem wciagnac :-)

    A sprzedac i tak bede musial, bo chce kupic geforce. Ponoc lepiej
    wspolpracuje z Premierem, a jesienia troche bede chcial w nim popracowac.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 43. Data: 2013-08-07 13:44:30
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "R.e.m.e.K" napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]

    > dzielnie służyła :)

    >Ech, zawracanie gitary. Ze tez sie dalem wciagnac :-)

    Żadne zawracanie. Po prostu cena nie jest dla mnie atrakcyjna :)

  • 44. Data: 2013-08-07 21:04:56
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Wed, 7 Aug 2013 13:44:30 +0200, Santana napisał(a):

    > Żadne zawracanie. Po prostu cena nie jest dla mnie atrakcyjna :)

    No wiesz, jesli na allegro biega drozej to glupim bardzo by trzeba bylo byc,
    zeby sprzedawac za pol ceny. Zwlaszcza, ze ostatecznie i tak moge ja
    wpakowac do kompa dzieciaka ;-)

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 45. Data: 2013-08-07 21:41:17
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "R.e.m.e.K" napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]

    >byc,
    >zeby sprzedawac za pol ceny. Zwlaszcza, ze ostatecznie i tak moge ja

    Każdy ma swój punkt widzenia :) Ja wolę dołożyć kilkadziesiąt złotych do
    dużo wydajniejszej karty z dużo mniejszym apetytem na energie i, co bardzo
    ważne, z dwuletnią gwarancją :) Czyli głupim trza by być żeby dla
    niewielkiej oszczędności rezygnować z tylu zalet :) Zresztą ostatecznie
    zawsze możesz wystawić na allegro i wziąć więcej niż chcesz ;)

  • 46. Data: 2013-08-07 22:15:22
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Wed, 7 Aug 2013 21:41:17 +0200, Santana napisał(a):

> [...]
    > ważne, z dwuletnią gwarancją :) Czyli głupim trza by być żeby dla
    > niewielkiej oszczędności rezygnować z tylu zalet :)

    O, to mnie zaciekawilo. Jaka karta bedzie duzo wydajniejsza i drozsza tylko
    o kilkadziesiat pln?
    Poza tym masz racje :)

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 47. Data: 2013-08-09 00:38:32
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sat, 3 Aug 2013 13:25:55 +0200, R.e.m.e.K napisał(a):

    > Nie, nie, nie.
    > Chodzilo o to, zeby majac np. 5 wyselekcjonowanych kart w podobnej cenie
    > miec baze do stwierdzenia, ktora z nich technicznie jest lepsza. Pomijajac
    > benchmarki, ktore nie zawsze da sie znalezc.

    Rzucanie w takim momencie tekstu ,,Wazne jest by karta miala szeroka szyne
    danych, im wiecej bitow tym lepiej" jest nadużyciem. Karty z jednego
    segmentu cenowego i tak najczęściej wydajność raczej mają zbliżoną. Również
    dotyczy to podsystemu pamięci. Czy dany poziom przepustowości uzyskano
    256-bitową szyną i GDDR5 czy 384-bitową i GDDR3 - co za różnica?

    > Nie chodzilo o to, ze trzeba szukac karty z 384 biotowa szyna, bo nizej sa
    > do dupy.
    > Przemku, zamknijmy ta odnoge. Nie ma o co sie spierac. GAD jest bystry i juz
    > sobie pewnie odpowiednio to zakumal.

    No pewnie tak. Ale - jak wiesz - lubię prostować pewne zbyt daleko idące
    skróty myślowe. Z tą istotnością kwestii szerokości szyny danych pojechałeś
    za daleko i dlatego się czepiam. :D

    [ Ambicja to ostatnie schronienie bankruta. (Oskar Wilde) ]