  • 1. Data: 2011-05-06 18:32:51
    Temat: Astra G centralny zamek
    Od: "MŁ" <k...@g...pl>

    witam,
    od pewnego czasu mam problem z centralnym zamkiem mianowicie...znika :)
    czasami dziala OK a czasami nie da sie zaprogramowac kluczyka w stacyjce.
    losowo dziala a czasami jak sie uda go zaprogramowac to 2-3 raz da sie
    otworzyc zamki i tyle...
    z kluczyka oczywiscie centralny dziala razem z ryglowaniem.
    moze ktos mial podobny problem?
    ewentualnie gdzie znajde centralke od centralnego? moze cos sie tam lekko
    wypielo i na dolkach rozlacza styki...
    kluczyk wymieniony jakis miesiac temu - grot + bateria + wyczyszczona
    elektronika i sprawdzona.

    bez centralnego z kluczyka ciezko sie pracuje - sprzet woze w bagazniku i
    czesto tam zagladam...

    pozdrawiam

    Marcin

  • 2. Data: 2011-05-07 07:02:30
    Temat: Re: Astra G centralny zamek
    Od: "K.Z." <b...@z...com.pl>

> [...]
    > elektronika i sprawdzona.
    >
    > bez centralnego z kluczyka ciezko sie pracuje - sprzet woze w bagazniku i

    miałem tak samo, tzn raz działał, a raz nie i w końcu padł całkowicie.
    jakoś nie mogę się zebrać do serwisu aby to naprawić.
    myślałem, że to wina kluczyka, a może faktycznie centralki ?