  • 41. Data: 2014-06-17 15:02:42
    Temat: Re: Aresztowali "pirata z Warszawy"
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 17 Jun 2014 14:39:37 +0200 osobnik zwany J.F. napisał:

    > Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup

    > Uwazaj uwazaj, bo jak wyjdzie to moze stac. Co za problem zatrudnic sie
    > na kelnera, albo sprzatacza.
    >
    > Na razie to wlasciciel restauracji siedzi - czas zlikwidowac VIP
    > saloniki ? :-)

    nie siedzi, chyba, ze masz na myśli TV
    <http://
    wyborcza.pl/10,82983,16168286,_Restauracja_byla_spra
    wdzana_wielokrotnie__Ktos_musial.html>

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 42. Data: 2014-06-17 15:26:11
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Tue, 17 Jun 2014 12:08:04 +0200
    depros <d...@g...com> wrote:

    > Tak czy siak powinni go rozliczyć za przejazd a nie za elementy
    > poboczne, bo robią z siebie w ten sposób nieudolnych.

    Po pierwsze primo, to bardzo ciężko mu przyklepać cokolwiek za to co nagrał i chyba
    wszyscy dobrze o tym wiemy. Jak z monitoringu w trakcie jego zabaw nie będą mieli
    wyraźnego zdjęcia, że to on prowadził, to tak na dobrą sprawę moga mu skoczyć, dobry
    papuga wyciągnie go co najwyżej z jakims śmiesznym mandatem "za niewskazanie", albo w
    ogóle na czysto.

    Po drugie primo, jakby nie kozaczył i się na strzał nie wystawiał, to nikt by mu w
    życiorysie nie grzebał, a że najwidoczniej ma siano zamiast mózgu i poczuł się zbyt
    pewnie, to go teraz przetrzepią na lewo i prawo i skończy się rumakowanie.

    Osobiście mi go nie żal, ma to na co zasłużył.

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 43. Data: 2014-06-17 16:30:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości
    Tuesday, June 17, 2014, 1:51:30 PM, you wrote:
> [...]
    -godzin-od-zatrzymania-froga-o-13-decyzja-w-sprawie-
    wniosku-o-areszt,126198.html>
    >Nie wiem, co chcesz mi przekazać.

    Obecnie napisane ze juz wyszedl.

    Jak na ciezar zarzutow to dziwnie szybko wypuscili, widac mocno
    rozdmuchane te zarzuty :-)

    J.

  • 44. Data: 2014-06-17 17:07:28
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Tuesday, June 17, 2014, 2:39:37 PM, you wrote:

    > Uwazaj uwazaj, bo jak wyjdzie to moze stac.
    > Co za problem zatrudnic sie na kelnera, albo sprzatacza.
    > Na razie to wlasciciel restauracji siedzi - czas zlikwidowac VIP
    > saloniki ? :-)

    Właściciel czy menadżer?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 45. Data: 2014-06-17 18:13:34
    Od: depros <d...@g...com>

    W dniu 2014-06-17 16:30, J.F. pisze:
> [...]
    wniosku-o-areszt,126198.html>

    > Obecnie napisane ze juz wyszedl.
    >
    > Jak na ciezar zarzutow to dziwnie szybko wypuscili, widac mocno

    Ty się lepiej dowiedz kim są rodzice Froga.
    Gdyby to był normalny człowiek czekał by do sprawy.

  • 46. Data: 2014-06-17 18:23:21
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 17 Jun 2014 18:13:34 +0200, depros <d...@g...com> wrote:

    >Ty się lepiej dowiedz kim są rodzice Froga.

    No właśnie, kim? Bo ja już słyszałem tyle wersji, że doszedłem do
    wniosku, że Froguś został poczęty podczas jakiejś orgii.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 47. Data: 2014-06-17 19:50:25
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 17 Jun 2014 16:30:34 +0200 osobnik zwany J.F. napisał:

> [...]
    reszt,126198.html>

    > Obecnie napisane ze juz wyszedl.
    >
    > Jak na ciezar zarzutow to dziwnie szybko wypuscili, widac mocno

    przyznał się do 5 i dostał dozór policyjny. Czyli nie takie dęte.

  • 48. Data: 2014-06-17 23:52:32
    Od: depros <d...@g...com>

    W dniu 2014-06-17 19:50, masti pisze:

    > zatrzymania-froga-o-13-decyzja-w-sprawie-wniosku-o-a
    reszt,126198.html>

    > przyznał się do 5 i dostał dozór policyjny. Czyli nie takie dęte.

    Zdzichu z Turka czekał by długie lata w areszcie na rozprawę.
    Zasady w tym kraju są niejasne;/ Nadal rządzi stara klika.

  • 49. Data: 2014-06-17 23:54:37
    Od: depros <d...@g...com>

    W dniu 2014-06-17 18:23, jerzu pisze:

    > No właśnie, kim? Bo ja już słyszałem tyle wersji, że doszedłem do
    > wniosku, że Froguś został poczęty podczas jakiejś orgii.

    Tato adwokat, mama prokurator.

  • 50. Data: 2014-06-18 00:15:42
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello depros,

    Tuesday, June 17, 2014, 11:54:37 PM, you wrote:

    > Tato adwokat, mama prokurator.

    Nieprawda - już w zeszłym tygodniu zdementowano sprawę rzekomej
    mamy-prokuratora. Na pewno nie jest jego matką, natomiast nie wiemy
    nic o innych związkach.

    --
    Best regards,
    RoMan