  • Data: 2014-02-05 21:26:41
    Temat: Arduino Due - czy warto ?
    Od: "kk" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cena raczej przystępna - czy warto się tym zainteresować ?
    Może ma ktoś jakieś doświadczenia z tą płytką.

    Czytam sobie opis i zastanawia mnie sprawa USB.
    Są tam tego dwie sztuki :
    Native port podłączony bezpośrednio pod MCU
    i Programming port podłączony pod pierwszy UART.

    Procedura programowania wymaga resetu procesora i w opisie jest podane,
    że następuje to w momencie otwarcia portu z prędkością 1200bps.

    Nie mogę zrozumieć tylko dlaczego podane jest to przy opisie obydwu portów.

    Może ktoś wie o co chodzi ?

    http://arduino.cc/en/Guide/ArduinoDue

    pozdr.