  • Data: 2014-02-07 20:06:36
    Temat: Re: Arduino Due - czy warto ?
    Od: "Akond ze skwak" <A...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:ld1bj8$6he$...@d...me...

    > A ponieważ STM32 to po prostu popularny rdzeń Cortex to software
    >będzie pasował również na inne procesory Cortex dostępne np. od NXP
    >czy wielu innych producentów. ST nie jest żadnym monopolistą i nie
    >warto się tylko do tej jednej konkretnej firmy ograniczać bo oferta
    >Cortex'ów z innych firm może być do niektórych rozwiązań lepsza.
    >Np. używam LPC1788 i LPC4088 od firmy NXP i bardzo on mi się podoba.

    W Arduino Duo jest AT91SAM ARM(R) Cortex(R)-M3 Atmela.
    Dla zabawy i nabycia jakiejś tam wiedzy i umiejętności
    można chyba nabyć jeden moduł i próbować coś z niego wycisnąć.
    Plusem dużym jest to, że nie potrzeba do niego żadnych programatorów
    wystarczy kabel USB od telefonu.
    Ale minusem jak dla mnie to te 3.3V oraz zasilanie albo przez USB albo przez
    złącze zasilacza.
    Konstrukcja ze złączami żeńskimi to też wg mnie poroniony pomysł.
    Osobiście wolę kołki w płytce.