  • 21. Data: 2014-09-20 16:41:51
    Temat: Re: Apropos bezpieczenstwa w Androidzie
    Od: atm <...@v...pl>

    > Ja mam Ci dawać instrukcje na temat iOS8 skoro wiesz,
    > że go nie mam bo mój prawie 4-letni telefon go nie wspiera?

    W iOS 6 nie bylo jeszcze belki gornej? Moze faktycznie jeszcze nie...

  • 22. Data: 2014-09-20 16:44:37
    Od: atm <...@v...pl>

    > Ja mam Ci dawać instrukcje na temat iOS8 skoro wiesz,
    > że go nie mam bo mój prawie 4-letni telefon go nie wspiera?

    Przy okazji, ostatnio zapytalem kumpla ktory posiada iP4 jak dziala mu
    system w wersji 7. Najpierw musial sie upewnic jaki ma system bo on z
    tych, ktorzy do takich spraw zbyt wielkiej wagi nie przywiazuja.
    W kazdym razie nie zauwazyl zadnych przyciec w systemie, czasem jedynie
    w jakiejs wiekszej aplikacji cos lekko przytnie, przepraszam - pojawi
    sie chwila zamyslenia. Chyba nie masz sie zbytnio o co stresowac z
    aktualizacja.

  • 23. Data: 2014-09-20 16:45:50
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-09-20 12:01, *atm* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
    > Ktorys ze Spidersweb kupujac iP6 64GB obciazyl karte na 3350zl. Cy to
    > duzo? Za urzadzenie tuz po premierze, z taka iloscia pamieci,
    > aktualizacjami na zapewne nastepne 3 lata cena wydaje sie normalna
    > (pomijajac fakt, ze mozna za to kupic sensownego notebooka).

    Lub dwa Nexusy 5 z aktualizacjami jeszcze dłuższymi zapewne...

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 24. Data: 2014-09-20 16:48:47
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message

    > W iOS 6 nie bylo jeszcze belki gornej? Moze faktycznie jeszcze nie...

    Była, ale skąd pomysł że jest taka sama jak w iOS7 czy nowym iOS8?

  • 25. Data: 2014-09-20 16:49:21
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message

> [...]
    > jakiejs wiekszej aplikacji cos lekko przytnie, przepraszam - pojawi sie
    > chwila zamyslenia. Chyba nie masz sie zbytnio o co stresowac z

    OK, dzięki :-)

  • 26. Data: 2014-09-20 16:50:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Mirek Ptak" <n...@n...pl> wrote in message

    > Lub dwa Nexusy 5 z aktualizacjami jeszcze dłuższymi zapewne...

    No ale dajcie spokój z tymi porównywaniami do netbooka czy HDTV 55" :-)
    Może porównajcie też do ceny furgonetki ziemniaków lub jabłek?

  • 27. Data: 2014-09-20 16:50:59
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-09-20 16:45, Mirek Ptak wrote:

    > Lub dwa Nexusy 5 z aktualizacjami jeszcze dłuższymi zapewne...
    >
    > Pozdrawiam - Mirek

    Wiesz, Nexusy to dosc specyficzny sprzet, sporo wskazuje na to, ze
    Google nie traktuje ich jako waznego zrodla dochodow, stad tez ceny
    nizsze niz u konkurencyjnych firm w podobnym sprzecie. Druga rzecz to
    cena jaka byla w pierwszym dniu sprzedazy, ostatnia zas to ilosc pamieci
    wlutowanej. Ostatecznie tak czy siak okaze sie drozej, bo placi sie za
    marke.

  • 28. Data: 2014-09-20 16:54:09
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-09-20 16:48, Pszemol wrote:
    > "atm" <...@v...pl> wrote in message

    > Była, ale skąd pomysł że jest taka sama jak w iOS7 czy nowym iOS8?

    Zaczalbym od zalozenia, ze pojawi sie analogia; podobnie jak gorna i
    dolna belka w 7 i 8, ktore wygladaja podobnie lub sa calkiem jednakowe
    (widgety chyba doszly ale trzeba je przypiac).
    Zasada przewaznie pozostaje taka sama.
    Jesli masz liste powiadomien, z ktorej jestes w stanie wyrzucic jedno
    bez usuwania reszty to jest naprawde male prawdopodobienstwo, ze cos sie
    w tej kwestii zmienilo.

  • 29. Data: 2014-09-20 17:37:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message

> [...]
    > Jesli masz liste powiadomien, z ktorej jestes w stanie wyrzucic jedno bez
    > usuwania reszty to jest naprawde male prawdopodobienstwo,

    Chyba się jednak zmieniło, bo ja z tej listy w iOS6 nie mogę w ogóle
    usunąć powiadomień pochodzących z kalendarza.
    Reszta powiadomień, te od innych aplikacji, usuwa się całymi grupami.
    Czyli wszystkie powiadomienia od Skype, wszystkie od PayPal,
    wszystkie tematy maila, itp...
    Wydaje mi się, że "use case" w tym przypadku zakłada że skoro
    usuwasz je z listy to znaczy że niedotyczą/nieaktualne/zapamiętałeś itp.

  • 30. Data: 2014-09-20 17:40:19
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message

> [...]
    > pierwszym dniu sprzedazy, ostatnia zas to ilosc pamieci wlutowanej.
    > Ostatecznie tak czy siak okaze sie drozej, bo placi sie za marke.

    Właśnie w tym problem że kupując od Googla płacisz własnym ciałem,
    znaczy się Google nie robi pieniędzy na hardware tylko na informacjach
    zbieranych od użytkowników Androida i narzędzi Googlowskich (gmail).
    I to chciał powiedzieć Apple w swych zapewnieniach: ich dochodem
    jest zysk od sprzedaży hardware. Nie żyją z informacji wytrzepywanych
    z Twoich maili, wyszukiwań w wyszukiwarce czy też monitorowania
    położenia Twojego za pomocą GPS+wifi, to jest dla Googla jedyne źródło
    utrzymania bo spieniężają to w formie celowanych, płatnych reklam.