  • Data: 2012-06-22 13:24:26
    Temat: Apple właśnie podziękowało rzeszom fanów za wierność
    Od: Waldek Godel <n...@y...org> szukaj wiadomości tego autora

    http://www.bgr.com/2012/06/21/iphone-5-rumor-19-pin-
    mini-connector-confirmed/

    W skrócie:
    - miliony akcesoriów które są w domach i biurach przestaną działać, zniknie
    jedna z niewielu realnych zalet tego sprzętu.

    - nowe będą sporo droższe - raz, że będzie spory popyt w krótkim czasie od
    fanbojów, dwa, że trzeba będzie certyfikować u apple, trzy, że oprócz
    haraczu dla apple trzeba będzie jeszcze zakupić, uwzględnić w projekcie i
    zamontować chip, który posłuży wyłącznie zapewnieniu nieprzerwanego
    strumienia gotówki do kupertyńskich sejfów.
    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Jakbys czytał uwazanie to JA NIE MAM iphone" - Paweł "robbo" Kamiński aka