  • 31. Data: 2021-07-08 21:16:30
    Temat: Re: Antena panelowa DVB-T - największa
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 08.07.2021 o 19:05, Krystek pisze:
    [...]

    > Tym bardziej dziwne, że jest zamontowane w
    > skrzydle okna, które nie jest otwierane.
    >
    > Planuję wywiercić otwór we framudze okna na przepust kablowy i w ten
    > otwór wstawić rurę 16 mm -

    Psucie okien, od lat uznaję za największe buractwo i barbarzyństwo a
    pałętające się kable po parapecie to już szczyt szczytów,
    skoro bez problemów można zrobić sobie dziurę w ścianie. Dziurę idzie
    kiedyś zagipsować bez śladu.

    Za dziurawienie okien/framug powinna być kara bezwzględnego więzienia od
    1 roku bez możliwości apelacji i zwolnienia za dobre sprawowanie.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 32. Data: 2021-07-08 21:55:38
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 8 lipca 2021 o 21:17:50 UTC+2 LordBluzg(R) napisał(a):

    > Za dziurawienie okien/framug powinna być kara bezwzględnego więzienia od
    > 1 roku bez możliwości apelacji i zwolnienia za dobre sprawowanie.

    Oj tak - a można sobie takie coś kupić razem z nowym mieszkaniem.
    Wszędzie teraz wentylacja mechaniczna, te heliosy drogie jak pierun (kiedyś zabuliłem
    200zł za naprawę silnika - a to i tak tylko mała część kosztu nowego "wkładu") - no i
    te cholerne nawiewaki - oczywiście debile kupią najdroższe heliosy, ale nawiewaki już
    najtańsze. I jebudu dziura we framudze okna - 20*2cm. W środku widać mechanizm
    zamykania... No i było okno z tłumieniem niewiadomo ile dB (napisane między szybami,
    musiałbym w domu sprawdzić - ale dużo, a jak się ma jeszcze szczęście to dodatkowe
    3dB od dodatkowej szyby - mam tak w balkonowym, bo pewnie zamówili takie dla całego
    bloku, a część mieszkań jest od ulicy - choć ogólnie dawałoby to średnio, bo obok
    jest jeszcze szersze drugie okno bez dodatkowej szyby) - a jest okno z dziurą we
    framudze.
    Nie mówiąc o połamanych mocowaniach od nawiewaków, bo ziutkom się śpieszyło i
    dokręcali wkrętarką - niepołamane miałem tylko w takiej wnęce, gdzie wkrętarką nie
    było widak jak dojść.
    I jeszcze się upierają, że "producent zaleca śruby z łbem stożkowym" - choć jak wół
    widać, że powinny być z płaskim - a po drugiej stronie jest miejsce na podkładkę -
    wtedy te mocowania by się nie łamały...

  • 33. Data: 2021-07-09 08:26:38
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 08/07/2021 18:40, Krystek wrote:
    > A napiszesz co to za model i jakiego producenta?

    https://davbol.pl/anteny-telewizyjne/antena-pokojowa
    -w1

    Przy czym kupiłem ją w cenie 2x mniejszej, w małym sklepiku. Nie pojmuje
    marketingu chyba :/

  • 34. Data: 2021-07-13 14:53:18
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 9 Jul 2021 08:26:38 +0200, heby wrote:

    > https://davbol.pl/anteny-telewizyjne/antena-pokojowa
    -w1

    > Przy czym kupiłem ją w cenie 2x mniejszej, w małym sklepiku. Nie pojmuje
    > marketingu chyba :/

    Zasada marketingu nr 1 - sklepy musza zarobic.
    Najprosciej to podniesc ceny na stronie producenta, a sklepom dac 50%
    upustu.

    Przy czym ... mialoby to kosztowac 20-30zl? no moze i tak,
    a moze jednak nie schodzilo, wiec sprzedawca sprzedal tanio.

    Zasada byc moze sie wlasnie zmienia ... przez internet i pandemie..

    J.