  • 41. Data: 2014-01-02 21:01:18
    Temat: Re: Android w wersji 17 cali
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 2 Jan 2014 15:00:30 +0100, Maciek BabciaDobosz napisał(a):

    > Noszę na co dzień. Inna sprawa że nie traktuję tabletu z jakimś
    > przesadnym nabożeństwem bo to dla mnie po prostu kolejne narzędzie
    > pracy. Na co dzień nosze albo w kieszeni bojówek

    pogratulowac obwodu uda, panie Schwarzeneger :-)

    J.

  • 42. Data: 2014-01-03 11:07:27
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-01-02, o godz. 21:01:18
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > pogratulowac obwodu uda, panie Schwarzeneger :-)

    I'll be back :-)
    A na poważnie to do kieszeni amerykańskiego wojskowego modelu M-51 i
    M-65 wchodzi idealnie iPad2. Wielu innych producentów ciuchów powiela
    taki rozmiar kieszeni.

    Zdrówko

  • 43. Data: 2014-01-03 11:14:52
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-01-02, o godz. 19:36:22
    Michal Tyrala <w...@b...com.pl> napisał(a):

    > Ja doki w pdf czytam z 7.7", ale 1280x800. Dwukolumnowe A4 wymaga
    > pozbycia się marginesów, normalna strona nie wymaga żadnego
    > kombinowania. A klamot miesci się do cargo bojowek (sorry, jakoś nie
    > widzę, jak nosisz w bojówkach 10"), albo w kieszeni na bukłak

    Dla mnie za mało czytelne. Zwłaszcza że to co mam to głownie
    dokumentacja techniczna. Czyli poza tekstem także wykresy czy rysunki i
    nie jest to czytelne. Poza tym większość mniejszych tabletów to ekrany
    16:10 a nie 3:4. Przetestowałem sporo i ostatecznie jako kompromis
    został iPad2 choć na początku po używaniu przymusowo iPhone przez
    dłuższy czas podchodziłem do tego jak do jeża. Idealnie mieści się do
    kieszeni bojówek. O torbie czy plecaku (używam sporego Targusa) nawet
    nie ma co wspominać.

    Zdrówko

  • 44. Data: 2014-01-03 13:13:12
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Fri, 3 Jan 2014 11:14:52 +0100, Maciek Babcia Dobosz wrote:

    > Dla mnie za mało czytelne. Zwłaszcza że to co mam to głownie
    > dokumentacja techniczna. Czyli poza tekstem także wykresy czy rysunki i

    No właśnie, moje też -- przy zbyt małej rozdzielczości jest wieczne
    powiekszanie detali. A to nudne dosc jest.

    > nie jest to czytelne. Poza tym większość mniejszych tabletów to ekrany
    > 16:10 a nie 3:4.

    Zniknie kawałek marginesu, ojej! ;-)

    > Idealnie mieści się do kieszeni bojówek.

    Foto? Bo że się zmieści na styk, to uwierze, że się tak rozsądnie chodzi
    -- gorzej. Z głupim kindlem jest już tak sobie, a to ledwo ~13cm, a nie
    18.5...

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 45. Data: 2014-01-03 14:07:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 31 Dec 2013 17:17:55 +0100, AL napisał(a):

    > mam zabudowany w deske ekran z navi 8" (dotykowy).
    > Mapy natywne to iGo (fajne, bo wyglad interfejsu mozna zoptymalizowac

    Oni to jeszcze robia ?
    Bo strona www jakas dziwna, albo nie ta http://www.igonavigation.com/

    Tak jakby teraz robili tylko dla iphone, a innym tylko upgrade ...
    ostatnie ?

    > Jesli chce jechac inna niz poleca nawigacja, wyebieram punkt posredni

    Zrob test opisany powyzej. Punkty posrednie nie pomoga, bo wlasnie nie
    wiesz ktoredy chcesz jechac, wiesz ktoredy nie chcesz :-)
    Owszem, ogladajac mape od strony Warszawy mozna dojsc do wniosku ze
    musi to byc przez Zyrardow i okolice Skierniewic ... ale wlasnie
    okolice, miasto w miare mozliwosci ominac.
    Zyrardow i Grodzisk tez ominac, bo korki tam wielkie, ale chyba sie
    nie da.
    Ale do Zyrardowa daleko

    > lub mowie, ze dany odcinek zablokowany i nawi przelicza od poczatku.

    a to owszem, moze pomoc.

    > iGo ma dodatkowo taka funkcje, ze potrafi przeliczyc od razu pare
    > wariantow drogi (szybka, krotka, ekonomiczna...) z jednoczesnym
    > porownaniem ich na mapie. Na dalsze wyjazdy (np. wakacyjne), nanosze
    > gesto wlasne poprawki na mapie - jako punkty posrednie i jade tam gdzie
    > ja chce a nie bezduszna nawigacja - w ten sposob czesto zwiedze wiele
    > innych ciekawych miejsc po drodze.
    > I do tego nie potrzeba rozdzielczosci 4K :)

    Zrob test powyzej ... i pamietaj - im bardziej boczna droga, tym
    szybciej sie wtedy jechalo :-)

    J.

  • 46. Data: 2014-01-03 14:11:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 3 Jan 2014 11:07:27 +0100, Maciek BabciaDobosz napisał(a):

    > I'll be back :-)
    > A na poważnie to do kieszeni amerykańskiego wojskowego modelu M-51 i
    > M-65 wchodzi idealnie iPad2. Wielu innych producentów ciuchów powiela
    > taki rozmiar kieszeni.

    Moze i wchodzi, ale na cienszej nodze bedzie niemilosiernie
    przeginany. w koncu to ma 186mm szerokosci.

    J.

  • 47. Data: 2014-01-03 14:28:40
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-01-03, o godz. 14:11:28
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Moze i wchodzi, ale na cienszej nodze bedzie niemilosiernie
    > przeginany. w koncu to ma 186mm szerokosci.

    Jak na razie to tak prze ponad 2 lata intensywnego użytku jakoś mu to
    nie zaszkodziło. Choć ostatnio chyba więcej w torbie z laptokiem siedzi.

    Zdrówko

  • 48. Data: 2014-01-03 14:37:40
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-01-03, o godz. 12:13:12
    Michal Tyrala <w...@b...com.pl> napisał(a):

    > No właśnie, moje też -- przy zbyt małej rozdzielczości jest wieczne
    > powiekszanie detali. A to nudne dosc jest.

    Nie nudne tylko mało wygodne jak trzeba to robić ciągle.

    > Zniknie kawałek marginesu, ojej! ;-)

    Trza skalować albo obrabiać. Niewygodne. I trza na to czas poświęcać.
    Poza tym marginesy najróżniejsze.

    > Foto? Bo że się zmieści na styk, to uwierze, że się tak rozsądnie
    > chodzi -- gorzej. Z głupim kindlem jest już tak sobie, a to ledwo
    > ~13cm, a nie 18.5...

    Mogę zrobić ale w weekend. Bo teraz mam sztruksowe spodnie. Kindle-a nie
    nosiłem w kieszeni spodni - ekran zdecydowanie łatwiej uszkodzić.

    BTW: http://news.tacticalgear.com/the-perfect-ipad-2-pant
    s-pocket/ ;-)
    Choć klasycznych bojówek M65 tam nie ma.

    Zdrówko

  • 49. Data: 2014-01-03 15:13:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 3 Jan 2014 14:28:40 +0100, Maciek BabciaDobosz napisał(a):

    > Jak na razie to tak prze ponad 2 lata intensywnego użytku jakoś mu to
    > nie zaszkodziło.

    Solidna robota, a kieszenie bardzo luzne :-)

    Ale to mi nie wyglada na wystarczajaco glebokie na dlugosc ipada
    http://www.militaria.pl/helikon/spodnie_helikon_m65_
    nyco_black_(sp-m65-ny-01)_p5728.xml

    J.

  • 50. Data: 2014-01-03 15:23:27
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-01-03, o godz. 15:13:26
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Solidna robota, a kieszenie bardzo luzne :-)
    >

    > Ale to mi nie wyglada na wystarczajaco glebokie na dlugosc ipada
    > http://www.militaria.pl/helikon/spodnie_helikon_m65_
    nyco_black_(sp-m65-ny-01)_p5728.xml

    Nie mam helikonowskich M65 tylko staruszki z demobilu. Z ich produktów
    w te:
    http://www.militaria.pl/helikon/spodnie_helikon_sfu_
    policotton_ripstop_olive_drab_%28sp-sfu-pr-32%29_p16
    473.xml
    iPad2 się meiści w kieszenie cargo bez problemu.

    Zdrówko