    From: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Android w wersji 17 cali
    Date: Fri, 3 Jan 2014 12:13:12 +0000 (UTC)

    On Fri, 3 Jan 2014 11:14:52 +0100, Maciek Babcia Dobosz wrote:

    > Dla mnie za mało czytelne. Zwłaszcza że to co mam to głownie
    > dokumentacja techniczna. Czyli poza tekstem także wykresy czy rysunki i

    No właśnie, moje też -- przy zbyt małej rozdzielczości jest wieczne
    powiekszanie detali. A to nudne dosc jest.

    > nie jest to czytelne. Poza tym większość mniejszych tabletów to ekrany
    > 16:10 a nie 3:4.

    Zniknie kawałek marginesu, ojej! ;-)

    > Idealnie mieści się do kieszeni bojówek.

    Foto? Bo że się zmieści na styk, to uwierze, że się tak rozsądnie chodzi
    -- gorzej. Z głupim kindlem jest już tak sobie, a to ledwo ~13cm, a nie
    18.5...

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns