  • 1. Data: 2013-12-27 09:36:25
    Temat: Osobiście wolałbym
    Od: Trybun <C...@j...com>

    dowiedzieć sie czegoś nt. planów sponsoringu kościoła, kultu jednostki
    poprzez stawianie pomników i ogłaszanie świętymi zmarłych polityków,
    cenzury netu itd. niż takich obiecanek-cacanek których wiadomo że nikt
    nie zrealizuje:

    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Plany-PiS-na-
    2014-nowy-program-listy-do-europarlamentu-oraz-wybor
    y-w-okregach,wid,16285983,wiadomosc.html?ticaid=111e
    a2

    Rzecz warta szczególnego zastanawienia - czy jest w Polsce jakieś
    ugrupowanie polityczne które nie obiecuje przed wyborami likwidacji NFZ?

  • 2. Data: 2013-12-27 10:36:55
    Temat: Re: Osobiście wolałbym
    Od: TOMASZEK <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2013-12-27 09:36, Trybun pisze:
> [...]
    > poprzez stawianie pomników i ogłaszanie świętymi zmarłych polityków,
    > cenzury netu itd. niż takich obiecanek-cacanek których wiadomo że nikt

    A jaki to ma związek z tematyką grupy?

    --
    < TOMASZEK >
    granice Polski = granice absurdu

  • 3. Data: 2013-12-27 10:50:26
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik TOMASZEK napisał:

    > A jaki to ma związek z tematyką grupy?

    Moze chce, zeby do niego zadzwonili? ;)

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

    pl.rec.gry.komputerowe - thank you very much!
    http://www.youtube.com/watch?v=i1Cs5fPagno ;)

  • 4. Data: 2013-12-27 15:44:50
    Od: G Nowak <g...@i...eu>

    On 27/12/2013 09:36, TOMASZEK wrote:

    > A jaki to ma związek z tematyką grupy?

    Moze chodzi o stawianie BTS na takim pomniku?

    --
    Pozdr

  • 5. Data: 2013-12-28 11:44:31
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2013-12-27 10:36, TOMASZEK pisze:

    > A jaki to ma związek z tematyką grupy?

    Żaden, miało pójść na "Politykę", zresztą zaraz po wysyłaniu się
    zorientowałem że poszła nie tam gdzie trzeba i wiadomość wycofałem.
    Gdyby nie Twoja odpowiedź to widzieliby ja tylko ci co korzystają z
    Google Groups.

  • 6. Data: 2013-12-28 11:56:05
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Trybun" napisał:

> [...]

    "kościół", "kult jednostki", "ogłaszanie świętymi zmarłych" - adyć to jak
    najbardziej ta grupa. Przynajmniej póki Apple "produkuje" ajfony ;->

    > zaraz po wysyłaniu się zorientowałem że poszła nie tam gdzie trzeba
    > i wiadomość wycofałem.

    Udało ci się zrobić cancela z neostrady? Szacun ;->

    > Gdyby nie Twoja odpowiedź to widzieliby ja tylko ci co korzystają
    > z Google Groups.

    To jest tzw. trzeci rodzaj prawdy.

    JoteR

  • 7. Data: 2013-12-28 23:19:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "JoteR" 52beae4c$0$2375$6...@n...neostrada.pl

    > Udało ci się zrobić cancela z neostrady? Szacun ;->

    Nie udało się. Cały jego post mam na lokalnym serwerze.

    > To jest tzw. trzeci rodzaj prawdy.

    Jak głosi nauczyciel moralności -- nie ma czegoś takiego jak prawda.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2013-12-30 15:56:56
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2013-12-28 11:56, JoteR pisze:

    > Udało ci się zrobić cancela z neostrady? Szacun ;->

    Proste jak świńska kita, gdy się używa Thunderbirda.

    > To jest tzw. trzeci rodzaj prawdy.
    >
    > JoteR

    No i jeszcze w użytkownicy serwerów archiwizujących, ale one są tylko
    do odczytu.

  • 9. Data: 2013-12-31 01:45:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 52c189bb$0$2155$6...@n...neostrada.pl

    > Proste jak świńska kita, gdy się używa Thunderbirda.

    Ja ten post mam na lokalnych. Przed chwilą (właśnie dla Ciebie)
    zresetowałem news.aioe.org i po ponownym pobraniu -- jest ten post.

    > No i jeszcze w użytkownicy serwerów archiwizujących, ale one są tylko do odczytu.

    Często z niego właśnie czytam.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2014-01-03 10:05:53
    Od: Trybun <C...@j...com>

    > "Trybun" 52c189bb$0$2155$6...@n...neostrada.pl

    > Ja ten post mam na lokalnych. Przed chwilą (właśnie dla Ciebie)
    > zresetowałem news.aioe.org i po ponownym pobraniu -- jest ten post.

    > Często z niego właśnie czytam.

    A ten post też widzisz?