eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmAndroid tablet - jak ustawić że połaczenie wifi jest limitowane?Android tablet - jak ustawić że połaczenie wifi jest limitowane?
  • Data: 2015-10-09 18:03:43
    Temat: Android tablet - jak ustawić że połaczenie wifi jest limitowane?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, mam tablet ASUSa bez modemu GSM, Andek 4.4.2.

    Czasem udostępniam mu internet przez wifi z telefonu
    jak podróżuję a czasem przez wifi stacjonarny w domu.

    Wkurza mnie, że Android "myśli" że jest na wifi to może
    bezkarnie dociągać megabajty niezbyt pilnych uaktualnień.

    Jak ustawić mu że ten wifi jest limitowany i ma uaktualnień
    nie ściągać jak jest tą drogą połączony, tak jak nie ściąga
    ich bez pytania się o zgodę na modemie GSM?

    Wiem, że w Windows 8 jest flaga do ustawienia dla każdego
    skonfigurowanego wifi o nazwie "set as metered connection"
    i wtedy system traktuje inaczej takie połaczenie i nie ściąga
    megabajtów uaktualnień w tle... Jakiś nowy Andek też to ma?
    Nie mogę tego znaleźć w swojej wersji 4.4.2... ktoś wie?