  • Data: 2010-02-08 19:28:45
    Temat: Android, internet i jak się to ma razem
    Od: Borafu <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    W ofercie Ery dot. abonamentu Era G2 Touch jest takie stwierdzenie:
    "Operator informuje, iż korzystanie z usług sieci Era za pośrednictwem
    aparatu Era G1 z Google oraz Era G2 Touch wiąże się ze stałym
    połączeniem telefonu z siecią Internet z wykorzystaniem
    transmisji danych. Ze względów technicznych wyłączenie tej funkcji na
    terenie Polski jest niemożliwe."

    Nie trzeba mi tłumaczyć co to znaczy ;-) , ale interesuje mnie na ile w
    praktyce wystarcza pakiet 500MB z tego abonamentu.

    Inaczej ile tych danych jest przesyłanych, w czasie kiedy nie przeglądam
    poczty, www, kalendarza itp.

    Byłbym wdzięczny za podzielenie się doświadczeniami.

    Pozdro
    --
    Borafu