  • 21. Data: 2011-12-15 15:23:51
    Temat: Re: Android Market - jak dodać urządzenie ?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl> wrote in message
    @news.home.net.pl...

    > Trójka powiadasz? Brytyjska? To proponuję poczytać sobie stronę
    > własnego operatora. Dużo ciekawych rzeczy dowiesz się o Skypie :-)

    Nie chce mi się szukać - mają blokadę jak w USA do niedawna?

  • 22. Data: 2011-12-15 15:32:09
    Od: atm <...@v...pl>

    > Nie jest to zbliżony efekt, bo telefon z Androidem nie ma prawa
    > mieć żadnych problemów z logowaniem się do Android Marketu.

    Wytlumacz to prosze telefonom, ktore nie znaja swoich praw i obowiazkow ;]

  • 23. Data: 2011-12-15 15:39:35
    Od: atm <...@v...pl>

    > :-))) Już wiem dlaczego nie lubisz Mac'a i Apple - bo lubisz mieć
    > problemy i lubisz je rozwiązywać przy braku czasu i braku niedzieli :-)

    tak, tak a swistak juz calego tira w papierki zapakowal. Ludzie na tym i
    innych forach pisza zupelnie z nudow bo sprzet im nie dostarcza zadnych
    nieprzewidzianych atrakcji ;]
    http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=329067
    Zreszta jesli wpiszesz w google "iphone 4 mac os connect itunes problem"
    znajdziesz wiecej sfrustrowanych wlascicieli jablkowego sprzetu, ktorym
    brakuje problemow znanych z Windowsa.

  • 24. Data: 2011-12-17 01:12:21
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:jcd3tt$uqq$1@node2.news.atman.pl...

    > Wytlumacz to prosze telefonom, ktore nie znaja swoich praw i obowiazkow ;]

    No właśnie jest to wyraźne niedopracowanie systemu Android skoro
    sam swojego urządzenia nie jest w stanie rozpoznać prawidłowo
    w Android Market. Nie ma taki problemów z iOS i AppStore.

  • 25. Data: 2011-12-17 01:14:46
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:jcd4bq$vhj$1@node2.news.atman.pl...

> [...]
    > Zreszta jesli wpiszesz w google "iphone 4 mac os connect itunes problem"
    > znajdziesz wiecej sfrustrowanych wlascicieli jablkowego sprzetu, ktorym

    O ile się orientuję w temacie to mówimy o kupieniu/ściągnięciu
    aplikacji na telefon z Android Market lub App Store.

  • 26. Data: 2011-12-17 21:59:46
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2011-12-17 02:14, Pszemol wrote:

    > O ile się orientuję w temacie to mówimy o kupieniu/ściągnięciu
    > aplikacji na telefon z Android Market lub App Store.

    Tak, poprzez podpiecie do komputera stacjonarnego, dlatego tez podalem
    linki do problemow ktore pojawiaja sie podczas podlaczenia iphone'a do
    macos jak i windowsa. Nie ma natomiast ZADNYCH mi znanych problemow
    podczas logowania sie i sciagania aplikacji na androida z poziomu
    telefonu. Ten problem zas o ktorym wspomnial Uni, na cztery czy piec
    urzadzen ktore posiadalem w przeciagu roku wystapil tylko JEDEN RAZ wiec
    nie demonizowalbym w tej kwestii.
    Pszemol, kiedys wspomniales ze jestes swiadom niedostatkow Iphone'a.
    Jednak powiem szczerze, iz nie przypominam sobie zebys gdzies o nich
    wspomnial. Kazdy ficzer jest w Twojej opinii swietnie dopracowany,
    lepszy niz u ktorejkolwiek konkurencji itd....
    Koniec koncow Twoje spojrzenie na iP4 wydaje mi sie malo obiektywne ;P

  • 27. Data: 2011-12-17 22:51:37
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2011-12-15 16:16, Pszemol wrote:

    > Nie jest to zbliżony efekt, bo telefon z Androidem nie ma prawa
    > mieć żadnych problemów z logowaniem się do Android Marketu.

    iPhone zas ma do tego pelne prawo? :]
    https://discussions.apple.com/thread/2478451?start=0
    &tstart=0

  • 28. Data: 2011-12-18 11:20:43
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sat, 17 Dec 2011 23:51:37 +0100, atm napisał(a):

    > iPhone zas ma do tego pelne prawo? :]
    > https://discussions.apple.com/thread/2478451?start=0
    &tstart=0

    Znów go karmisz? Jakby nie był azbestowym betonem, to by wiedział, że
    akurat w Androidzie jest to całkiem możliwe, że będzie problem z logowaniem
    albo wręcz marketu nie będzie w ogóle.
    Żeby jakaś dystrybucja posiadała aplikacje Google (Maps, Mail, Market itp)
    trzeba spełnić trochę warunków. Dlatego są urządzenia (głównie
    głębokochińskie) które bazują na opensourcowej wersji Androida i Marketu
    nie mają wcale tylko jakieś własne rozwiązania albo GetJar

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "G1 za 49zł to chyba dobry pomysl. Tak tez i pomyslalem i kupilem a co" -

  • 29. Data: 2011-12-20 07:56:14
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2011-12-17 02:12, Pszemol wrote:

    > No właśnie jest to wyraźne niedopracowanie systemu Android skoro
    > sam swojego urządzenia nie jest w stanie rozpoznać prawidłowo
    > w Android Market. Nie ma taki problemów z iOS i AppStore.

    http://www.engadget.com/2011/12/20/iphones-ipod-touc
    hes-still-on-ios-3-1-3-cant-download-new-apps/

  • 30. Data: 2011-12-20 21:21:57
    Od: atm <...@v...pl>

    Jeszcze jeden kwiatek z iOS5:
    http://pdaclub.pl/index.php?option=com_content&view=
    article&id=21308:qwyczyszczonyq-iphone-nadal-moe-odb
    iera-wiadomoci-przez-imessage&catid=51:programy&Item
    id=93