  • 1. Data: 2011-03-10 07:11:39
    Temat: Amortyzator
    Od: "IvanoV" <b...@a...org>

    Witam wszystkich

    Zabrałem się za wiosenną wymianę oleju w amortyzatorach w ZR-7. Wymontowałem
    lagę, odkręciłem korek, wyjąłem tulejkę, podkładkę i sprężynę. Simmering
    wyglądał ok więc go nie ruszałem. Wylałem stary olej, ścisnąłem amortyzator
    na maxa aby wlać nowy i zmierzyć jego poziom. I tu pojawił się problem -
    amortyzator nie daje się z powrotem rozprostować. Próbuję w jedną stronę, w
    drugą - nic. Wyczuwalny może milimetr luzu w pionie, poza tym ani drgnie.

    Co się mogło stać? Jak go ponownie rozruszać? Do tej pory zawieszenie nie
    sprawiało żadnych problemów.

    --------
    IvanoV
    ZR-7S

  • 2. Data: 2011-03-11 13:11:45
    Temat: Re: Amortyzator
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    W dniu 10-03-2011 08:11, IvanoV pisze:
    > Co si? mog?o sta?? Jak go ponownie rozrusza?? Do tej pory zawieszenie nie
    > sprawia?o ?adnych problem?w.

    Nic sie nie stalo, rozumiem ze wcisnales lage do konca i tak se utkwila,
    jezeli tak to troszke pary w lapkach i imadlo Ci pomoze :)
    Wyciagasz i po problemie. A czemu tak sie dzieje to pojecia nie mam ale
    zdarzylo mi sie juz z pare razy szarpac.

    --
    pozdr
    Rogal

  • 3. Data: 2011-03-14 09:09:16
    Od: "IvanoV" <b...@a...org>

> [...]
    > Wyciagasz i po problemie. A czemu tak sie dzieje to pojecia nie mam ale
    > zdarzylo mi sie juz z pare razy szarpac.

    Dzięki za radę, pomogło. Bałem się szarpać na siłę, nie mając pewności czy
    czegoś nie uszkodzę.

    --------
    IvanoV
    ZR-7S