  • 1. Data: 2010-08-16 10:19:27
    Temat: Ameryka
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    tak pomyslalem w pierwszym momencie, brawo Korwin ...

    Po glebszej analizie, okazuje sie ze jak masz wlasciwy 'antyradar' w
    kieszeni, legitymacje w prawidlowych okladkach, mozna jechac bez kasku.

    391.html?i=7

  • 2. Data: 2010-08-16 10:31:23
    Temat: Re: Ameryka
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Jacek Czerwinski pisze:

    > Po glebszej analizie, okazuje sie ze jak masz wlasciwy 'antyradar' w
    > kieszeni, legitymacje w prawidlowych okladkach, mozna jechac bez kasku.
    >
    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/51,80291,8255
    391.html?i=7

    Nie przesadzasz ?

    Tu juz maja kaski:

    391.html?i=5

    KJ

  • 3. Data: 2010-08-16 10:40:05
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-08-16 12:19, Jacek Czerwinski pisze:
> [...]
    >
    > Po glebszej analizie, okazuje sie ze jak masz wlasciwy 'antyradar' w
    > kieszeni, legitymacje w prawidlowych okladkach, mozna jechac bez kasku.

    ale jaka sliczna borowka :-)
    391.html?i=3

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 4. Data: 2010-08-16 10:58:55
    Od: n...@s...com

    On Mon, 16 Aug 2010 12:40:05 +0200, Michał V-R <m...@o...pl>
    wrote:

    >ale jaka sliczna borowka :-)

    taaa, zara Cie jakis rasista poprawi ze niby czarna Jagoda.

    >http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/51,80291,825
    5391.html?i=3

    zaklaskaloby.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 5. Data: 2010-08-16 11:27:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 16 Aug 2010 12:19:27 +0200, osobnik zwany Jacek
    Czerwinski wystukał:

    > tak pomyslalem w pierwszym momencie, brawo Korwin ...
    >
    > Po glebszej analizie, okazuje sie ze jak masz wlasciwy 'antyradar' w
    > kieszeni, legitymacje w prawidlowych okladkach, mozna jechac bez kasku.

    a od kiedy na terenie niepublicznym obowiązuje PoRD?

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 6. Data: 2010-08-16 13:37:14
    Od: "johnny" <j...@p...pl>

    > ale jaka sliczna borowka :-)
    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/51,80291,8255
    391.html?i=3

    Ciekawe w jakim stylu skułaby mi ryja, gdybym tak zaproponował jej seks?
    =(:-o)

    Zdroofka Johnny

  • 7. Data: 2010-08-16 13:46:10
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-08-16 15:37:14 +0200, "johnny" <j...@p...pl> said:

    391.html?i=3

    > Ciekawe w jakim stylu skułaby mi ryja, gdybym tak zaproponował jej
    > seks? =(:-o)

    Biurwa z BBNu? Pewnie w stylu plaskaczowo-torebkowym.

    de Fresz

  • 8. Data: 2010-08-16 15:59:18
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    > Biurwa z BBNu? Pewnie w stylu plaskaczowo-torebkowym.

    Mysle, ze wezwalaby posilki. Ale johnny, az taki brzydki jestes? Moze by
    sie zgodzila, bo borom, to pewnie kuski nie staja od sterydow

  • 9. Data: 2010-08-16 21:17:01
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:i4b7a4$70p$3@news.onet.pl...
    > Dnia pięknego Mon, 16 Aug 2010 12:19:27 +0200, osobnik zwany Jacek
    > Czerwinski wystukał:

    > a od kiedy na terenie niepublicznym obowiązuje PoRD?

    A od zawsze, a co chciałeś kupic pare hektarów i republikę motocyklową
    założyć?

  • 10. Data: 2010-08-16 21:50:21
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 16 Aug 2010 23:17:01 +0200, osobnik zwany Inead
    wystukał:

    a masz jakieś oparcie w tymże PoRD?