  • 11. Data: 2010-08-17 11:14:07
    Temat: Re: Ameryka
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-08-16 23:17:01 +0200, "Inead" <a...@g...pl> said:

    > A od zawsze, a co chciałeś kupic pare hektarów i republikę motocyklową założyć?

    A to ciekawe, bo znam parę takich, jak to nazwałeś, "republik motocyklowych".
    Hint: każdy jeden tor motokrossowy.

    Tak więc nie opowiadaj bzdur.

    de Fresz

  • 12. Data: 2010-08-17 20:14:56
    Od: gloon <w...@s...pl>

    W dniu 8/16/2010 11:58, n...@s...com pisze:

    > taaa, zara Cie jakis rasista poprawi ze niby czarna Jagoda.

    391.html?i=3

    > zaklaskaloby.

    tymbardziej ze ma gumke na palcach

  • 13. Data: 2010-08-18 19:27:46
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    "de Fresz" <d...@N...pl> wrote in message

    > A to ciekawe, bo znam parę takich, jak to nazwałeś, "republik
    > motocyklowych".
    > Hint: każdy jeden tor motokrossowy.

    Ty ile ty masz lat???5 czy 6???poczytaj choćby w wikipedii nt. droga
    publiczna albo podobne i nie denerwuj starszych po pracy.

  • 14. Data: 2010-08-18 20:10:45
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 18 Aug 2010 21:27:46 +0200, osobnik zwany Inead
    wystukał:

    > "de Fresz" <d...@N...pl> wrote in message

    > Ty ile ty masz lat???5 czy 6???poczytaj choćby w wikipedii nt. droga
    > publiczna albo podobne i nie denerwuj starszych po pracy.

    no to teraz wykaż, że teren koszar BOR jest drogą publiczną

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 15. Data: 2010-08-18 21:14:13
    Od: "johnny" <j...@p...pl>

    > no to teraz wykaż, że teren koszar BOR jest drogą publiczną

    Tego burdelu akurat nie znam, ale myślę, że geszeft to jak każdy inny: niby
    prywatny a jednak publiczny ;-)

    Zdroofka Johnny

  • 16. Data: 2010-08-19 09:09:26
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-08-18 21:27:46 +0200, "Inead" <a...@g...pl> said:

    > Ty ile ty masz lat???5 czy 6???poczytaj choćby w wikipedii nt. droga
    > publiczna albo podobne i nie denerwuj starszych po pracy.

    Synku, bardzo mi przykro że rodzice nie dają ci kieszonkowego i musisz
    dorabiać zbierając truskawki, ale jak już zacznie się szkoła, czyli
    raptem za ok. 2 tygodnie, to spytaj nauczyciela od np. WOSu, gdzie się
    szuka definicji związanych z obowiązującym prawem. I jak już
    wypożyczysz ze szkolnej biblioteki stosowną książkę i wykujesz na
    blachę stosowne definicje, to wróć tu i przeproś. A tymczasem skończ
    pierdolić i idź pograj w piłkę albo poświęć ten czas na
    samokształcenie, bo najzwyczajniej bredzisz.

    de Fresz

  • 17. Data: 2010-08-19 09:16:39
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "masti"

    Od zawsze. (co nie znaczy, że zawsze)
    Art.1 ust.2

    --
    `b K...@e...eu.org d'