  • Data: 2012-02-21 06:49:16
    Temat: Amatorska fotografia podwodna
    Od: orrik <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Mam zamiar wykorzystać nadarzającą się okazję podczas pobytu w Egipcie i
    porobić trochę zdjęć tamtejszej rafy. Mam Canona 10D i 24-105L. Z tego
    co wypatrzyłem w necie obudowy podwodne zaczynają się od 4 000 zł. Ale
    znalazłem coś takiego http://afe.pl/1225.html. Interesujące - zwłaszcza
    cena. A jak z praktycznego punktu widzenia? Interesuje mnie wasze
    zdanie. Może ktoś używał tej "torebki" ?

    Pozdrawiam
    Orrik