  • Data: 2002-02-21 14:59:48
    Temat: Alternatywny internet.
    Od: "Fishbone" <S...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ten post to pewnego rodzaju prosba.
    Choc moze wyda sie wyciem do ksiezyca :)

    Tak sie stalo, ze zamieszkalem na osiedlu Tarchomin, a konkretniej na ul.
    Porajow.
    Zanim kupilem pralke, zaczalem wiec myslec nad przystosowaniem gniazdka do
    sieci.
    No i zaczelo sie.
    Dzien 1: Telefon do UPC, operatora cableTV w moich scianach. Niestety brak
    kanalu zwrotnego, planujemy w ciagu najblizszych miesiecy (czyt. lat)
    Osz wy. Dzwonie do konkurencji. Astercity niestety tez nie zainteresowane.
    Dzien kolejny: Zdecydowalem sie knuc z tepsa.
    Niestety dowiedzialem sie, ze u szanownego pana (to o mnie) Neostrada nie
    zadziala.
    No to SDI.
    Po 3 tygodniach bez odzewu dzwonie od 3 godz. Wreszcie ktos przestal mnie
    rozlaczac i podniosl prysznic.
    Jestem na liscie. Niestety brak portow. Musze czekac na modernizacje.
    Najbidniej miesiac (czyt. rok)
    Dzien ktorystam: Chwytam sie brzytwy. Tele2. Dzwaniac znam odpowiedz: Nie
    znajduje sie Sz.P (to znow o mnie) w zasiegu.
    Dzien ostatni: Pisze na p.i.p.
    Ciekawe czy tu tez mnie dobija :)

    Jesli ktos widzial, jesli ktos wie o innych mozliwosciach stalego lacza z
    inetem to b-a-r-d-z-o prosze o info.
    Gdzie jeszcze moge szturmowac? Tylko nie kazcie mi sobie ciagnac
    swiatlowodow, bo az tyle piniedzorow nie mam.

    Fishbone
    P.S. Prosze o odpowiedzi tylko otymistyczne :)