  • 21. Data: 2013-10-20 18:56:24
    Temat: Re: Altera Quartus II web edition + USB blaster na Debianie
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    o znalazłem procka, chyba jedyny na allegro:
    http://allegro.pl/at91sam7s512-au-dv-atmel-arm-flash
    -512kb-i3641367493.html

  • 22. Data: 2013-10-20 18:58:46
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    > http://allegro.pl/at91sam7s512-au-dv-atmel-arm-flash
    -512kb-i3641367493.html

    775 stron manuala...

  • 23. Data: 2013-10-20 19:18:46
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    a nie widzę w manualu nigdzie opisu instrukcji, takiego arm programuje się w
    asmie? czy tylko c? skąd manual programisty?

  • 24. Data: 2013-10-20 21:30:04
    Od: Adam Górski <gorskiamalpa@wpkropkapl>

    W dniu 2013-10-20 18:56, inny punkt siedzenia... pisze:
    > o znalazłem procka, chyba jedyny na allegro:
    > http://allegro.pl/at91sam7s512-au-dv-atmel-arm-flash
    -512kb-i3641367493.html

    I to ma być powód wyboru procesora ?
    Bo jest na allegro ?

    Ja tam na Twoim miejscu kupiłbym najprostszy z możliwych kitów.
    Zabieranie się za hardware jak nie ma się pojęcia jak zaprogramować
    procesor nie ma sensu.

    Poszukaj prostego eval kitu lub dev kitu , będą tam kompletne przykłady
    działające na wybranym kicie.

    Jak skompilujesz przykładowe programy w/g instrukcji to zacznij pisać swoje.

    A hardware zostaw sobie na koniec.

    Adam