  • 11. Data: 2010-11-15 13:53:36
    Temat: Re: Alcantara
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2010-11-13 20:34, MarcinJM pisze:

    > Autentyk:
    > Auto w okolicach SLK i na krzesle kierownika pokrowiec. Taki wor ze
    > skory. Brazowy. Wygladajacy jak zajebany w datkow na powodzian.
    > Wstrzasajacy widok. Nawet nie zdarzylem przyuwazyc, czy ten mesio nie
    > jest aby "w gazie", co by mnie specjalnie juz nie powalilo.

    Pewnie tez nigdy nie widziales jak mechanik jedzie samochodem w
    kombinezonie i zamiast sie przebierac, zarzuca na fotel "wor ze skory".
    IMHO swietna rzecz, o wiele lepsza od szmaty.

    --
    Karolek

  • 12. Data: 2010-11-15 14:20:19
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "MarcinJM" <m...@i...pl> wrote in message

> [...]
    > widok. Nawet nie zdarzylem przyuwazyc, czy ten mesio nie jest aby "w
    > gazie", co by mnie specjalnie juz nie powalilo.

    Widzisz - facet z wiesniackim pokrowcem cieszy sie z SLK, a ty zapitalasz
    15-letnia alfa i strasznie bulwersujesz fotelami innych.

    Who's the daddy?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 13. Data: 2010-11-15 15:45:58
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2010-11-15 14:20, kamil pisze:
    > Widzisz - facet z wiesniackim pokrowcem cieszy sie z SLK, a ty
    > zapitalasz 15-letnia alfa i strasznie bulwersujesz fotelami innych.

    Skad dziki pomysl, ze jezdze 15 letnia alfa?
    I nie bulwersuje sie fotelem, tylko kontrastem: sterylny mes vs.
    obrzydliwy wor ze skory.
    Ale moze dla kogos to normalne zjawisko.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 14. Data: 2010-11-15 16:05:08
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > Skad dziki pomysl, ze jezdze 15 letnia alfa?
    > I nie bulwersuje sie fotelem, tylko kontrastem: sterylny mes vs.
    > obrzydliwy wor ze skory.
    > Ale moze dla kogos to normalne zjawisko.

    Dopiero co szukales silnika na przeszczep.

    Dodalbym jeszcze "ma drogie buty, a skarpetki z tesco", albo "z bogatego
    domu, a ubiera sie w H&M". Obciach przeciez.

    Ma to niech jezdzi, moze jest kierownikiem budowy i nie chce merca upieprzyc
    blotem po drodze z pracy?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 15. Data: 2010-11-15 16:47:53
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2010-11-15 16:05, kamil pisze:

    > "MarcinJM" <m...@i...pl> wrote in message

    > Dopiero co szukales silnika na przeszczep.

    Szukalem silnika (wlasciwie calego napedu) OD alfy, ale nie DO alfy :)
    Ma to mianowicie zasilac cos takiego:
    http://www.swistak.pl/a2358982,VW-Bulik-1966-rok-POL
    SKI-BULIK-JEDYNY.html

    > Ma to niech jezdzi, moze jest kierownikiem budowy i nie chce merca
    > upieprzyc blotem po drodze z pracy?

    To wszystko mozliwe, natomiast KONTRAST byl niesamowity.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 16. Data: 2010-11-15 16:58:29
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin kamil

    > Widzisz - facet z wiesniackim pokrowcem cieszy sie z SLK, a ty
    > zapitalasz 15-letnia alfa i strasznie bulwersujesz fotelami innych.

    Wieśniacki pokrowiec w SLK sugeruje raczej, że ów gość ma jakiś problem
    ze sobą. Albo nie potrafi wyzbyć starych przyzwyczajeń i choćby miał auto
    za milion to "zainstaluje" w nim tanie pokrowce albo kupił droższe auto
    niż go było stać i dyga, że mu się tapicerka zużyje.

    --
    ignorance is bliss

  • 17. Data: 2010-11-15 17:26:02
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "to" <t...@a...xyz> wrote in message
> [...]
    > za milion to "zainstaluje" w nim tanie pokrowce albo kupił droższe auto
    > niż go było stać i dyga, że mu się tapicerka zużyje.

    A jaki problem ze soba ma gosc, ktoremu przeszkadaja czyjes pokrowce? ;)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 18. Data: 2010-11-15 18:38:34
    Od: "Mariusz Chwalba" <m...@c...net>

    Dnia 13-11-2010 o 20:34:54 MarcinJM <m...@i...pl> napisał(a):

    [...]
> [...]
    > Wstrzasajacy widok. Nawet nie zdarzylem przyuwazyc, czy ten mesio nie
    > jest aby "w gazie", co by mnie specjalnie juz nie powalilo.

    Bez przesady, SLK to nie jest przecież jakieś ekstremalnie drogie auto.
    A w kabriolecie to bardzo łatwo tapicerkę zniszczyć; prowizoryczny
    pokrowiec to dobre rozwiązanie w drodze do tapicera.

    pozdrawiam,
    --
    Mariusz 'koder' Chwalba

  • 19. Data: 2010-11-15 18:57:39
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin kamil

    > A jaki problem ze soba ma gosc, ktoremu przeszkadaja czyjes pokrowce? ;)

    Ale czy mu przeszkadzają? Po prostu go rozbawiły, nic dziwnego zresztą...

    --
    ignorance is bliss

  • 20. Data: 2010-11-15 18:58:11
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin kamil

    > Ma to niech jezdzi, moze jest kierownikiem budowy i nie chce merca
    > upieprzyc blotem po drodze z pracy?

    Po cholerę jeździć na budowę SLK? To już by świadczyło jakichś mega
    kompleksach.

    --
    ignorance is bliss