  • 1. Data: 2012-10-12 08:12:42
    Temat: Akumulatorki do myszy radiowej
    Od: "Q" <n...@s...org>

    Mysz Logitech M195 uzywana srednio 3h dziennie
    chodzi na 1 baterii AA ok 2 miesiace.

    Czy kupienie akumulatorka AA zamiast baterii alkalicznej ma sens?
    Chodzi mi o aku nowego typu (ze zredukowanym samorozladowniem)-
    - tylko jak wypadnie 1.2V w stosunku do 1.5V?

  • 2. Data: 2012-10-12 08:42:52
    Temat: Re: Akumulatorki do myszy radiowej
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-10-12 08:12, Q pisze:
> [...]
    > Chodzi mi o aku nowego typu (ze zredukowanym samorozladowniem)-
    > - tylko jak wypadnie 1.2V w stosunku do 1.5V?

    Ja mam model Anywhere MX. Ma miejsce na dwie baterie, ale potrafi też
    działać na jednej (chodzi tylko o napięcie). Od jakiegoś czasu używam
    akumulatorków GP. Działa nawet na jednym. Po prostu sprawdź.
    I zainstaluj oprogramowanie. Będziesz miał czarno na białym.

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 3. Data: 2012-10-12 15:45:57
    Od: kazio101 <s...@k...ok>

    W dniu 2012-10-12 07:12, Q pisze:
> [...]
    > Chodzi mi o aku nowego typu (ze zredukowanym samorozladowniem)-
    > - tylko jak wypadnie 1.2V w stosunku do 1.5V?

    Ja używam akumulatorków do 2 myszy. Ale jedna z nich jest jakby mniej
    odporna na niższe napięcie i lepiej działa na baterii (problemy z
    łącznością). Drugiej jest obojętne i akumulatory w jej przypadku
    działają znakomicie. Są tańsze oraz bardziej ekologiczne. Jeżeli na
    twoje pytanie nie odpowie ci konkretnie posiadacz takiego samego typu
    myszy, to musisz sprawdzić doświadczalnie. Moim zdaniem może to być
    zwykły akumulator. Jak pochodzi na mim 1-2 miesiące to się nie zdąży
    mocno samoczynnie rozładować a jest tańszy w eksploatacji i bardziej
    ekologiczny.

  • 4. Data: 2012-10-12 15:59:26
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Fri, 12 Oct 2012 08:12:42 +0200, Q napisał(a):

> [...]
    > Chodzi mi o aku nowego typu (ze zredukowanym samorozladowniem)-
    > - tylko jak wypadnie 1.2V w stosunku do 1.5V?

    Mam obecnie 3ci model myszy Logitech. Wszystkie dzialaly bezproblemowo na
    akumulatorkach, nawet na jednym, po 10-12h/dobe. Na dwoch mysz M705 potrafi
    dzialac ponad rok. Akumulatorki to sanyo eneloop.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 5. Data: 2012-10-12 17:38:50
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 12-10-2012 o 08:12 Q napisał na pl.comp.pecet:

> [...]
    > Chodzi mi o aku nowego typu (ze zredukowanym samorozladowniem)-
    > - tylko jak wypadnie 1.2V w stosunku do 1.5V?

    Jest bardzo mało prawdopodobne, aby akumulatorek 1,2V miał jakieś
    problemy z myszą Logitech. Ja posiadam V550 i teraz jadę na GP
    Recyko i Eneloopach. Na początku (dwa rozładowania) były alkaliczne
    Duracelle i to te na których ten królik tak długo popiernicza :)
    Efekt jest taki, że Duracelle wytrzymywały 6 miesięcy (dość
    intensywne użytkowanie) a Recyko ponad pięć. Eneloopy trochę mniej.
    Mysz ma dwie baterie.
    Takie akumulatorki produkują jeszcze: Duracell - Active Charge
    PENTAGRAM - Infinity Eternal, Varta - Ready2Use, Panasonic - Infinium

    --
    WiesłaW
    Opera Mail

  • 6. Data: 2012-10-12 17:48:36
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-10-12 15:59, R.e.m.e.K pisze:
    > Mam obecnie 3ci model myszy Logitech.

    Co Ty z nimi robiłeś?

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 7. Data: 2012-10-12 17:51:06
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-10-12 17:38, WiesłaW pisze:
    > Na początku (dwa rozładowania) były alkaliczne
    > Duracelle i to te na których ten królik tak długo popiernicza :)

    I AM THE ENERGIGIZER BUNNY! ;)
    THE ONLY ONE.

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 8. Data: 2012-10-12 18:48:58
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Fri, 12 Oct 2012 17:48:36 +0200, $heikh el $hah napisał(a):

    > Co Ty z nimi robiłeś?

    Jedna wymienilem, bo byla za mala. W drugiej padl lewy przycisk. I co
    ciekawe kumplowi tez padl lewy przycisk, w dwoch Logitechach juz. Ta marka
    chyba troche jedzie na dawnej renomie, a robi juz przecietny sprzet (poza
    poborem pradu w bezkablowcach, tu rzadza).

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 9. Data: 2012-10-12 19:02:29
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 12-10-2012 o 17:51 $heikh el $hah napisał na pl.comp.pecet:

    > I AM THE ENERGIGIZER BUNNY! ;)
    > THE ONLY ONE.

    A ja myślę, że to wszystko to jeden ... królik :)

    --
    WiesłaW
    Opera Mail

  • 10. Data: 2012-10-12 19:42:47
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 12 Oct 2012 18:48:58 +0200, R.e.m.e.K napisał(a):

> [...]
    > chyba troche jedzie na dawnej renomie, a robi juz przecietny sprzet (poza
    > poborem pradu w bezkablowcach, tu rzadza).

    Ja się prawdę mówiąc zatrzymałem na MX1000 (gryzoń) i G11 (klawiatura). Ale
    pauza spowodowana była po prostu tym, że sprzęt działa. Co ciekawe - przy
    MX1000 nie padł mi gryzoń, tylko odbiorniko-ładowarka (co mi obecnie trochę
    życie ułatwia - pierwszy gryzoń pada z braku prądu, to go odkładam na
    ładowarkę, wyciągając z niej drugiego gryzonia tego samego modelu). Z myszki
    zeszły owszem gumowate okładziny (katowana naprawdę ładnych parę lat), ale
    tego się można było spodziewać.

    MX700, którego dostałem jakieś osiem lat temu, działa do dziś. Też się
    wytarł, też się przebarwił tu i ówdzie, ale poza tym złego słowa o nim
    powiedzieć nie mogę. No może poza tym, że się podpieram wynalazkami
    software'owymi typu X-Mouse Button Control, żeby sobie przeprogramować
    funkcje podpięte pod przyciski.

    Do G11 tak się przyzwyczaiłem, że (pracując jeszcze wtedy spoza domu)
    kupiłem drugi egzemplarz do pracy. Trzeci - na zapas, jak by któryś z tych
    dwóch padł. Dwa leżą w pawlaczu, katuję od chyba dwóch lat jedną sztukę
    (pracuję już tylko z domu) - jestem bardzo zadowolony. Poza zgrzytem pt.
    jakiś idiota wpadł na pomysł, że hub USB w klawiaturze będzie obsługiwać
    standard 1.1.

    [ Wilson: Why do women always do that? (...) Create ridiculous standards ]
    [ that no human could meet, with your careers, with your kids. You got to ]
    [ be more like us men. ("House M.D. 5e13 Painless") ]