  • 51. Data: 2014-01-29 19:57:21
    Temat: Re: Akumulator? Padł czy coś jeszcze?
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Wed, 29 Jan 2014 19:15:35 +0100, jerzu wrote:

    > OIDP to w Oplach napięcie ładowanie to 13,8-14,1V. Nawet firmową Vectrę
    > C na serwis z tym żeśmy pchneli, i wrócił z opisem TTTM :)
    > Pogooglałem na forum Opli i faktycznie, często jest to 13,8V.

    To dość ciekawe co piszesz, bo moja prywatna ma na luzie 14,1 a
    delikatnie przegazowana do 2k rpm dobija spokojnie do 14,3V; wręcz
    czasami widzę w trybie diagnostycznym 14,4V

    Tomek

  • 52. Data: 2014-01-29 20:01:00
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 29 Jan 2014 18:57:21 +0000 (UTC), Tomasz Stiller
    <k...@l...eu.org> wrote:

    >To dość ciekawe co piszesz, bo moja prywatna ma na luzie 14,1 a
    >delikatnie przegazowana do 2k rpm dobija spokojnie do 14,3V; wręcz
    >czasami widzę w trybie diagnostycznym 14,4V

    Też mnie to ciekawiło i dlatego sprawdzałem.
    Tu pierwszy, lepszy wątek -
    http://forum.vectraklub.pl/index.php/topic/123186-ni
    skie-napiecie-ladowania-czy-jeszcze-ok/

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 53. Data: 2014-01-29 20:19:30
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Wed, 29 Jan 2014 20:01:00 +0100, jerzu wrote:

    > Też mnie to ciekawiło i dlatego sprawdzałem.
    > Tu pierwszy, lepszy wątek -
    > http://forum.vectraklub.pl/index.php/topic/123186-ni
    skie-napiecie-
    ladowania-czy-jeszcze-ok/

    Trudno mi się wypowiadać o innych egzemplarzach, tak na szybko pod ręką
    mam tylko tą swoją - a tam ładowanie jest jak podałem.

    Tinej