  • 1. Data: 2010-05-19 19:17:03
    Temat: Akrapovic w SV 650 - ma ktos?
    Od: LukeB <g...@o...pl>

    Witoycie,

    Jak w temacie, szukam kogos, kto ma SV 650 z dedykowanym Akrapem.
    Misterny plan polega na zaadaptowaniu go do Trampka, ino potrzebuje
    znac jego wymiary (samej puchy bez mocowan).

    Z gory bardzo dziekuje i w pas sie klaniam,
    --
    Lukasz
    Transalp XL650V, WAW

  • 2. Data: 2010-05-19 19:34:17
    Temat: Re: Akrapovic w SV 650 - ma ktos?
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Uzytkownik "LukeB" <g...@o...pl> napisal w wiadomosci
    a.googlegroups.com...
> [...]
    > znac jego wymiary (samej puchy bez mocowan).
    > Z gory bardzo dziekuje i w pas sie klaniam,

    Kolezanka ma takowego, powiedz dokladnie, które wymiary Cie interesuja :P

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaz
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 3. Data: 2010-05-19 20:47:46
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Uzytkownik "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci grup
    > Kolezanka ma takowego, powiedz dokladnie, które wymiary Cie interesuja :P

    To moze ja sie wypowiem w imieniu wielu kolegow z grupy. W biuscie, pasie i
    biodrach. Jak mozesz to jeszcze obwod uda, ramienia, pod biustem i miseczke
    ;)

    Na dowod mozesz podeslac tez fotke.

    Dziekujemy:)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 4. Data: 2010-05-19 20:52:17
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Uzytkownik "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> napisal w wiadomosci
> [...]
    > To moze ja sie wypowiem w imieniu wielu kolegow z grupy. W biuscie,
    > pasie i biodrach. Jak mozesz to jeszcze obwod uda, ramienia, pod

    Wiedzialem ze tak bedzie :P

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaz
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 5. Data: 2010-05-19 21:21:51
    Od: LukeB <g...@o...pl>

    I profil na Facebook'u! ;)

    --
    jak wyzej

  • 6. Data: 2010-05-20 16:14:53
    Od: LukeB <g...@o...pl>

    A odn (stricte) tlumika, interesuja mnie standardowe wymiary - dlugosc
    x szerokosc (to szczegolnie) x wysokosc puchy. Z gory dzieki.

    --
    Lukasz
    Transalp XL650V, WAW

  • 7. Data: 2010-05-23 21:58:05
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Uzytkownik "LukeB" <g...@o...pl> napisal w wiadomosci
    r.googlegroups.com...
    > A odn (stricte) tlumika, interesuja mnie standardowe wymiary - dlugosc
    > x szerokosc (to szczegolnie) x wysokosc puchy. Z gory dzieki.

    wysokosc 14cm
    szerokosc 11cm
    obwód 37,5cm
    dlugosc 60cm

    Nie za ma co.

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaz
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 8. Data: 2010-05-26 06:27:35
    Od: LukeB <g...@o...pl>

    Dzieki, ze ci / wam sie chcialo.
    Pozostaje juz tylko konto na Facebooku - oczywiscie nie tlumika ;)

    Najlepszego,

    --
    Lukasz
    Transalp XL650V, WAW

  • 9. Data: 2010-05-26 09:51:23
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Uzytkownik "LukeB" <g...@o...pl> napisal w wiadomosci
    r.googlegroups.com...
    > Dzieki, ze ci / wam sie chcialo.
    > Pozostaje juz tylko konto na Facebooku - oczywiscie nie tlumika ;)
    > Najlepszego,

    Zboczency choroba jasna!
    Zgodnie z prosba w calej okazalosci :

    http://photos.nasza-klasa.pl/8650969/96/other/std/6a
    3ada851a.jpeg

    Zamiast kobieami sie interesowac to o motocyklach ciagle mysla... :P

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaz
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 10. Data: 2010-05-26 10:27:42
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-05-26 11:51:23 +0200, "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> said:

> [...]
    3ada851a.jpeg

    > Zamiast kobieami sie interesowac to o motocyklach ciagle mysla... :P

    A najważniejszego nie widać...

    de Fresz