  • 61. Data: 2011-07-15 19:30:00
    Temat: Re: Akcja policji pt. swiatla :)
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello DoQ,

    Friday, July 15, 2011, 6:12:37 PM, you wrote:

    > Szczególnie nocą. Trzeba wprowadzić przepis zabraniający jazdy z
    > włączonymi światłami nocą - oślepiają i osłabiają widoczność
    > nieoświetlonych obiektów.

    Szczególnie nieoświetlonych rowerów.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 62. Data: 2011-07-15 19:44:26
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Szczególnie nieoświetlonych rowerów.

    I nawalonych meneli...

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 63. Data: 2011-07-15 19:48:58
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello DoQ,

    Friday, July 15, 2011, 7:44:26 PM, you wrote:

    > I nawalonych meneli...

    Ciii, ja tu na pedalarzy czycham ;D

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 64. Data: 2011-07-15 19:54:30
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Ciii, ja tu na pedalarzy czycham ;D

    Sadysta ;)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 65. Data: 2011-07-15 20:02:27
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik DoQ napisał:
    > Widziałeś gdzieś autostradę (nie będącą w remoncie) na której trzeba
    > jeździć po przeciwległym pasie w celu wykonania manewru wyprzedzania?

    Nie.
    Jedyne co mi przychodzi na myśl to rozwiązanie z końca lat 70-tych w
    Grecji, gdy po (małym) trzęsieniu ziemi ludzie masowo opuszczali miasto,
    drogę 2+2 zamieniono tymczasowo na 3+1.

  • 66. Data: 2011-07-15 20:33:36
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 15-07-2011 19:21, neoniusz pisze:

    > A co to ma wspolnego z uzywaniem swiatel mijania w dzien?

    A co ma montaż wiejskich xenonów do obowiązku jazdy z włączonymi światłami?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 67. Data: 2011-07-15 20:47:10
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:
    > Ciii, ja tu na pedalarzy czycham ;D

    Sprawdź w lusterkach, rowery są wszędzie ;-)

  • 68. Data: 2011-07-15 20:54:56
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-07-15 18:47:24 +0200, Bartłomiej Zieliński
    <B...@p...pl> said:

    > nica.
    >
    > A jaki jest związek szybkości z jazdą na światłach?

    Po zbytnim rozpędzeniu się kierowca zauważa, że światła przestają działać...

    --
    Bydlę

  • 69. Data: 2011-07-15 20:54:58
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello DoQ,

    Friday, July 15, 2011, 7:54:30 PM, you wrote:

    > Sadysta ;)

    Wobec tego narodku - zdecydowanie.

    Moja żona mi wycięła numer - oddała do naprawy rower syna i liczy na
    wycieczki rowerowe ze mną...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 70. Data: 2011-07-16 09:21:15
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2011-07-15 19:21, neoniusz pisze:

    > A co to ma wspolnego z uzywaniem swiatel mijania w dzien?

    Sugerujesz, że te xenony w dzień nie działają.