  • 51. Data: 2020-08-31 14:40:16
    Temat: Re: Agresywne zepchnięcie z drogi @450 zł
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nie może, bo na prawym elektryczne zawalidrogi.

    -----

  • 52. Data: 2020-08-31 14:42:42
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    "Dyskutujesz" z botem.
    Jeszcze nie zrozumiałeś, że tylko kapelusz idiota skręca z lewego, a prawdziwy
    Kawalino daje trzy razy w prawo?

    -----

  • 53. Data: 2020-08-31 14:57:43
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    --Jeżeli to ma być nawiązanie do mojego przypadku, to ja jechałem nie
    ekspresową, tylko zwykłą dwujezdniówką w środku miasta, gdzie co parę
    metrów jest wyjazd/wjazd do posesji i ktoś do/z tych posesji
    wyjeżdża/wjeżdża, zatoki przystankowe do/z których zjeżdżają wcześniej
    zwalniając autobusy, albo wyjeżdżają autobusy. A prędkość dopuszczalna
    to 50 km/godz.

    jesli mozna kogos puscic to nalezy to zrobic, tutaj trafiles na czubka a sadzac po
    wpisach nie jest to jedyny wariat drogowy :-)

  • 54. Data: 2020-08-31 14:58:40
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Poldek,

    Monday, August 31, 2020, 12:04:45 PM, you wrote:

    [...]

    > slalomiarz. Policjanci obejrzeli to przydługawe nagranie i dali sobie
    > przez pół godziny opowiadać, jak bardzo to było niewłaściwe, że jechałem
    > lewym pasem i do tego tak wolno, czyli niewiele przekraczając
    > dopuszczalną. A ja w tym czasie jadę stabilnie i nie wykonuję
    > pierdyliona manewrów zmiany pasa raz w jedną, raz w drugą.

    Przydługawe nagranie przejazdu 1 km? Coś się plączesz w zeznaniach.
    To, że Twój przeciwnik to kutas, który powinien odpowiadać KARNIE za
    spowodowanie kolizji z premedytacją, to Ty też powinieneś zaliczyć
    mandat za łamanie art. 16 ust. 4 PoRD. Jazda z maksymalną dozwoloną
    prędkością nie upoważnia do blokowania lewego pasa. Niechęć do
    manewrowania również.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 55. Data: 2020-08-31 15:00:10
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Poldek,

    Monday, August 31, 2020, 12:06:22 PM, you wrote:

    > I to jest najlepszy pomysł.

    To nie jest najlepszy pomysł w momencie, gdy przeciwnik przyjął
    mandat. Jeśli miałeś zamiar dopierdolić, to trzeba było od razu
    zgłosić podejrzenie popełnienia przestępstwa i protestować przed
    zamknięciem sprawy mandatem.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 56. Data: 2020-08-31 15:00:18
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-08-31 o 14:33, Cavallino pisze:

    > Tak w połowie wyprzedzanego pojazdu już powinieneś zaczynać zmianę pasa
    > na prawy, sygnalizowaniem, a 2 metry przed wyprzedzanym już przed niego
    > wjeżdżać.

    2 metry to jednak za mało dla mnie. Zarówno jak wyprzedzającego, jak też
    jako wyprzedzanego. Faktycznie zdarzają się czasem tacy skoczkowie,
    którzy mnie wyprzedają i od razu wtranżalają mi się przed maskę. Nie
    lubię tego i sam tak nie robię. Mam taki styl jazdy, że utrzymuję
    bezpieczną odległość.

    > Czy tak bardzo od razu, że nawet nie sprawdzając w
    >
    > A co chcesz w nim sprawdzać?
    > Czy ten którego właśnie wyprzedziłeś nagle nie zaczyna przyspieszać?
    > Jak robisz to tak ślamazarnie, że ruszający gość zaczyna Cię wyprzedzać
    > zanim Ty skończysz, to w ogóle tego nie rób.
    > Jedź prawym cały czas, lewy nie jest dla Ciebie.

    Tak jest, już rozumiem o jaki styl jazdy ci chodzi, ale to nie dla mnie.

  • 57. Data: 2020-08-31 15:03:25
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

> [...]
    > mandat. Jeśli miałeś zamiar dopierdolić, to trzeba było od razu
    > zgłosić podejrzenie popełnienia przestępstwa i protestować przed

    Mandat nie ochroni go przed rządaniem ze strony ubezpieczyciela.
    Więc dlaczego uważasz że to nie najlepszy pomysł?

    Pozdrawiam

  • 58. Data: 2020-08-31 15:09:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2020-08-31 o 13:41, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup W dniu 2020-08-31 o
    > 12:53, Cavallino pisze:
    [...]

    >Czyli jadąc lewym pasem, widząc autobus w zatoce z włączonym
    >kierunkowskazem mam zjechać na prawy i się zatrzymać przed zatoką?
    >Okay, ale nie będę tego próbował w domu.

    To dotyczy tylko tych na prawym, bo masz umozliwic wlaczenie sie do
    ruchu, a nie zjazd od razu na lewy pas :-)

    >Tych, co jadą wolniej. Okazuje się, że są tacy. Szczególnie kiedy -
    >jak tu już parę razy pisałem - co parę metrów jest wjazd/wyjazd do z
    >posesji i o dziwo są tacy, co właśnie zmierzają do tych posesji i
    >zwalniają przed zjechaniem na posesję.

    Zdarza sie, choc zeby tak prosto w 4 -pasową droge, to juz raczej
    rzadko.

    J.

  • 59. Data: 2020-08-31 15:11:52
    Od: Poldek <p...@i...eu>

> [...]
    > mandat. Jeśli miałeś zamiar dopierdolić, to trzeba było od razu
    > zgłosić podejrzenie popełnienia przestępstwa i protestować przed

    To jest najlepszy pomysł, gdyż dla mnie najprostszy, a jest szansa, że
    obywatel dostanie czerwoną kropkę w badzie danych i konkretną zwyżkę OC
    w kolejnych okresach. A szczególnie, jeśli mu się coś podobnego powtórzy.
    Twój pomysł jest fajny, ale typu "a trzeba było wcześniej". Ja się nie
    pytam, co trzeba było wcześniej zrobić, a teraz jest już za późno, tylko
    co można teraz zrobić.
    I tak też uczyniłem - w aplikacji Warta, gdzie jest zarejestrowana
    szkoda pod właściwym numerem dodałem notatkę od siebie dla ubezpieczyciela.

  • 60. Data: 2020-08-31 15:14:41
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-08-31 o 14:15, Cavallino pisze:

    > Nie - masz w ogóle na lewy nie wjeżdżać, a jeśli musisz, to wrócić na
    > prawy od razu.
    > Nie musisz oczekiwać do zatoczki autobusowej, ani aż ktoś będzie Cię
    > chciał w końcu tym prawym wyprzedzić.
    >
    > A jeśli nie ogarniasz - to przesiądź się na ten autobus.

    Nie przeginaj, jechał w mieście a ty szczekasz jakby chodziło
    o jakąś ekspresówkę.
    Za taką jazdę w mieście to nawet mandatu nie ma jak dać,
    "bo panie władzo ja tam dalej będę skręcał w lewo a tu chuje
    jadą powyżej prędkości dozwolonej i nie pozwolą zmienić pasa".