  • 11. Data: 2012-11-14 13:42:51
    Temat: Re: Aero2 zrywanie polaczenia
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > To chyba musieli bardzo długo czekać jeśli to było Aero2. Nie wiem czy
    > Aero2 to dawna neostrada (raczej nie).

    Animko / ZBK czy jakich tam jeszcze aliasow uzywasz,
    oj mloda musisz byc bardzo, ze nie wiesz co to neostrada,
    ale zeby laczyc ja z aero2?...

  • 12. Data: 2012-11-14 13:43:58
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Wlecze się niemiłosiernie!

    A Ty jestes niemilosiernie glupia.
    I co z tego?

  • 13. Data: 2012-11-14 13:44:29
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-11-14 13:42, Q pisze:

    > Animko / ZBK czy jakich tam jeszcze aliasow uzywasz,
    > oj mloda musisz byc bardzo, ze nie wiesz co to neostrada,
    > ale zeby laczyc ja z aero2?...

    Typowałbym raczej odwrotnie - demencję.

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2012-11-14 13:59:32
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 14 Lis, 07:31, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > To ciekawe, jeszcze całkiem nie tak dawno ludzie płacili niemałą kasę za
    > Neostradę 512 i ściągali "instalki".

    http://www.joemonster.org/art/21238/Surfowanie_w_nec
    ie_w_1998_roku

    tak bylo ;)

  • 15. Data: 2012-11-14 15:08:59
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-11-14 12:23, Animka pisze:

    > Wlecze się niemiłosiernie!

    Gdy ktoś używa na co dzień łącza kilku Mb/s to może i taki net to ślimak
    w smole. Ja jednak do tej pory używałem łącza o prędkości do 230 Kb/s, a
    więc te deklarowane 512 Kb/s przez Aero2 wydają się być rakietą. Druga
    sprawa jest taka że dla mnie internet to faktycznie tylko e-mail, usenet
    i czaty, a więc powinno mi takie łącze wystarczyć.

  • 16. Data: 2012-11-14 18:19:15
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 14-11-2012 13:59, krzysztofsf pisze:
    > http://www.joemonster.org/art/21238/Surfowanie_w_nec
    ie_w_1998_roku
    > tak bylo ;)

    Pamiętam mój pierwszy modem w 1993r., 1200bps bez korekcji/kompresji...
    50kB jpega z gołą babą ściągało się z BBSu całą wieczność ;)

    --
    pozdr.

  • 17. Data: 2012-11-15 10:26:44
    Od: K <...@...c>

    W dniu 14-11-2012 18:19, DoQ pisze:
    ie_w_1998_roku

    > Pamiętam mój pierwszy modem w 1993r., 1200bps bez korekcji/kompresji...
    > 50kB jpega z gołą babą ściągało się z BBSu całą wieczność ;)

    ta, w 96 mialem 14400 zoltrixa. pierwszy rachunek 180pln, ciagle
    rozlaczalo bo numer byl na analogowej centrali ktora miala 20 wyjsc na 0.

  • 18. Data: 2012-11-15 13:54:03
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2012-11-14 13:44, Liwiusz pisze:

    > Typowałbym raczej odwrotnie - demencję.

    Nie wiem o co wam chodzi. Gdzie ja neostradę łączyłam z aero2? Jakis
    pijany chyba to napisał. Proszę mnie nie plątać w swoją pomroczność!
    Aero2 to w moim komputerze połączenie przez modem. Wyłączałam kabel Lan
    z gniazdka.
    Teraz modem jest wyjety z komputera, bo nie używam aero2.

    --
    animka

  • 19. Data: 2012-11-15 20:00:43
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Animka" napisała:

> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Nie wiem o co wam chodzi. Gdzie ja neostradę łączyłam z aero2?

    Tam, gdzie podkreśliłem.

    JoteR

  • 20. Data: 2012-11-15 22:10:55
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 15-11-2012 10:26, K pisze:
    > ta, w 96 mialem 14400 zoltrixa. pierwszy rachunek 180pln, ciagle
    > rozlaczalo bo numer byl na analogowej centrali ktora miala 20 wyjsc na 0.

    No no.. u mnie na Mokotowie stał mechaniczny Strowger z impulsowym
    wybieraniem numeru :) Pamiętam jak "sklejały" się nieraz rozmowy, gadasz
    sobie a tu nagle włącza się inna rozmowa ;)

    --
    pozdr.