  • 1. Data: 2009-11-30 20:55:38
    Temat: Aero2 w Gdyni
    Od: Krzysiek <k...@q...jobs>

    Witam,

    w centrum Gdyni telefon pokazuje siec PL17 czyli Aero2

  • 2. Data: 2009-11-30 21:02:49
    Temat: Re: Aero2 w Gdyni
    Od: K <...@...c>

    Krzysiek pisze:
    > Witam,
    >
    > w centrum Gdyni telefon pokazuje siec PL17 czyli Aero2

    a w rumi zaczeli budowe, bez pozwolenia i musieli wszystko zdemontowac
    (caly maszt+okablowanie). od kilku miesiecy nic sie w tej lokalizacji
    nie dzieje.

  • 3. Data: 2009-12-01 06:34:35
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Krzysiek napisał(a):

    > w centrum Gdyni telefon pokazuje siec PL17 czyli Aero2

    Nawet na takiej prowincji jak Bełchatów też jest i działa.
    http://mapa.btsearch.pl/gps/ll/51.346985502422314,19
    .378209114074707/z/16

    --
    Dominik (& kąpany)
    Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy w oparciu o Art. 54 Konstytucji RP

  • 4. Data: 2009-12-01 11:15:22
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Dominik & Co" <D...@i...com>
    napisał w wiadomości news:hf2ddr$q52$1@inews.gazeta.pl...

    > Nawet na takiej prowincji jak Bełchatów też jest i działa.
    > http://mapa.btsearch.pl/gps/ll/51.346985502422314,19
    .378209114074707/z/16

    Wedlug tej wyszukiwarki, to w Radomsku tez jest Aero2, ale pokazuje sie na
    telefonie 260 16 (Mobyland).
    http://mapa.btsearch.pl/gps/ll/51.346985502422314,19
    .378209114074707/z/16

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2009-12-01 12:15:30
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    SDD napisał(a):

    > Wedlug tej wyszukiwarki, to w Radomsku tez jest Aero2, ale pokazuje sie na
    > telefonie 260 16 (Mobyland).

    Jak by tu rzec... mała różnica.
    http://www.telepolis.pl/news.php?id=16573

    W Bełchatowie też pokazuje 260-16.

  • 6. Data: 2009-12-01 18:30:54
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    SDD wrote:

    > Wedlug tej wyszukiwarki, to w Radomsku tez jest Aero2, ale pokazuje sie na
    > telefonie 260 16 (Mobyland).
    > http://mapa.btsearch.pl/gps/ll/51.346985502422314,19
    .378209114074707/z/16

    A na jakim telefonie?

  • 7. Data: 2009-12-01 18:49:00
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> napisał
    w wiadomości news:hf3nd0$j66$1@news.onet.pl...

    > A na jakim telefonie?

    Komorkowym :)
    Przeciez wiadomo, ze nei pokazuje sie nazwa "Mobyland" tyylko numer kraju i
    sieci.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2009-12-01 18:53:31
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    SDD wrote:

    > Komorkowym :)
    > Przeciez wiadomo, ze nei pokazuje sie nazwa "Mobyland" tyylko numer kraju i
    > sieci.

    99% telefonów nie wykryje sieci Aero2. Stąd pytanie :-)

  • 9. Data: 2009-12-01 19:59:11
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> napisał
    w wiadomości news:hf3ond$nqo$1@news.onet.pl...

    > 99% telefonów nie wykryje sieci Aero2. Stąd pytanie :-)

    Siemens SL75
    Siemens S55 wykrywa.
    Sagem My H 10 (uajacy stacjonarny bezprzewodowy) wykrywa
    Samsung i900 Omnia takze wykrywa.
    Tak wiec 100% telefonow, jakei w tej chwili mam pod reka - wykrywa; mam
    jeszcze modem moge sprawdzic jak cos :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 10. Data: 2009-12-01 20:14:40
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    SDD wrote:
> [...]
    > Samsung i900 Omnia takze wykrywa.
    > Tak wiec 100% telefonow, jakei w tej chwili mam pod reka - wykrywa; mam

    Sebastian, twierdzisz, że Sagem MyH10 wykrywa 3G na 900 MHz? To opraw go
    w ramki, pozłoć i wystaw na jakąś prestiżową aukcję :-)
    Podobnie z pozostałymi aparatami. Czuj sie bogaty :-)