  • 11. Data: 2011-10-10 22:16:38
    Temat: Re: Aero2 + telefon
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > U Ciebie pierwszy? U mnie jest pierwszy PZL TS-11 Iskra... :-)

    Ale jakie zapytanie dales?
    Bo ja takie:
    http://www.google.pl/#hl=pl&q=blokada+TS11

  • 12. Data: 2011-10-12 12:24:54
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Q" <n...@s...pl> wrote in message news:j6vqu7$nl9$1@news.task.gda.pl...

    > Ale jakie zapytanie dales?
    > Bo ja takie:
    > http://www.google.pl/#hl=pl&q=blokada+TS11

    Widzisz... Google mocno kombinuje. Stara się używać lokalizacji
    użytkownika aby zmienić wyniki wyszukiwania... Użyłem zapytania
    "TS11" a potem "TS11 Aero" - opisałem to wcześniej...
    W obu przypadkach dostałem coś o samolotach PZL :-)

    Ale to nie koniec. Dzisiaj zasugerowałeś mi "blokada TS11" - ok,
    wrzuciłem to do google.com (nie google.pl!) i co dostałem?

    Pierwszy link:

    ECO SCHULTE Ramie z blokada do TS 11 na nokaut.pl

    Drugi link:

    Żelazko SIEMENS TS 11 XTRM - porównaj ceny - NOKAUT.pl

    Dopiero trzeci link jest "na temat" ale miernie:

    "16 Wrz 2011 - Oczywiście blokada TS11 trzyma się mocno i utrudnia życie
    użytkownikom."
    z jdtech.pl.

    Ale teraz, gdy uruchomię google.pl i wpiszę "blokada TS11" to wtedy
    dostaję pierwszy link:

    "4 Wrz 2011 - Jak widać źródło problemu tkwi w nieprawidłowej interpretacji
    blokady TS11"
    z jdtech.pl

  • 13. Data: 2011-11-02 13:49:18
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    On Fri, 7 Oct 2011 17:31:55 +0000 (UTC), "Jakub Danecki"
    <j...@d...net> wrote:

    >A_Zet wrote:

    [...]

    > Nie szukaj HSPA+, szukaj kategorii 10 i/lub szybkości 14,4Mbit/s.
    >Informację taką znajdziesz np. na gsmarena.com - W dziale General masz
    >informację, czy działa z UMTS 900MHz, a w dziale DATA masz maksymalną
    >szybkość.
    > Wspominałem o tej procedurze na blogu.

    Dzięki, zważywszy taniość i konieczną funkcjonalność znalazłem LG
    P350. Kupiłem go w Auchanie za 549 na 10 darmowych rat :-) i zadziałał
    'z kopa', pokazał sieć Aero2, i świetnie sobie radził z internetem
    przez................... dwie godziny. Powiesił się tak skutecznie, że
    na drugi dzień oddałem i zwrócili forsę. Teraz czekam na przeniesienie
    numeru do Orange i tam kupię to samo w Zetafonie za 149 + 900 na
    rozmowy. Może będzie mniej pechowy...

    [...]

    >PS: to straszne, że o postach na usenecie związanych z Aero2 dowiaduję
    >się za pomocą bramek i google :)

    Niekoniecznie. :-) Najpierw pilnie czytałem Twoją stronkę ale o
    komórkach jest tam niewiele, o modemach zaś wszystko. Modem od
    początku kupiłem właściwy, Sierra Wireles 307, i po miesięcznym
    oczekiwaniu na kartę SIM (od 12 sierpnie do 12 września) działa mi
    idealnie, ale chciałem mieć także na komórce.

  • 14. Data: 2011-11-04 11:44:13
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    A_Zet wrote:
    > Niekoniecznie. :-)

    Wiesz, ja z Usenetu korzystam do dziś na bieżąco i uważam to jednak za
    wyższej wody rozwiązanie, niż fora internetowe. Ale niestety, duch
    czasu... dusi stare, dobre technologie. BTW: IRCa też używam :) Chyba
    jestem człowiekiem starej daty :)

    > Najpierw pilnie czytałem Twoją stronkę ale o
    > komórkach jest tam niewiele, o modemach zaś wszystko.

    Telefony to temat rzeka, ale tym też zamierzam się zająć.

    > Modem od
    > początku kupiłem właściwy, Sierra Wireles 307, i po miesięcznym
    > oczekiwaniu na kartę SIM (od 12 sierpnie do 12 września) działa mi
    > idealnie, ale chciałem mieć także na komórce.

    Widzę, że lekcje z modematyki Aero2 zadziałały :)

    Jakub