    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Hinek <h...@f...pl>
    Subject: Absurd z rejestracją :]
    Date: Wed, 5 Oct 2016 15:41:25 +0200

    Odkryłem kolejny absurd przy rejestracji pojazdu!

    A było tak:
    Po 9 latach od kupna pojazdu postanowiłem go
    przerejestrować..Ponieważ jest to pojazd zabytkowy w
    częściach i niekompletny musiałem z niesmakiem
    popełnić przestępstwo i zrobić na lewo przegląd...
    No trudno. Nie było innego wyjścia.
    Teraz już pójdzie wszystko bez problemu pomyślałem.
    Myliłem się :)

    Złożyłem co trzeba, dostałem tablice i tymczasowy
    dowód i po miesiącu poszedłem po odbiór stałego d.r.
    Odsiedziałem swoje i idę do Pani:

    ja: Proszę, oto tymczasowy d.r. i dowód osobisty
    Pani: Poproszę jeszcze polisę OC
    ja: ???
    Pani: Taki wymóg, musimy informować UFG jeśli pojazd
    jest nieubezpieczony.
    ja: No to proszę sprawdzić.
    Pani: To poproszę polisę
    ja: Nie wziąłem. Proszę sprawdzić przez internet.
    Pani: Nie mamy internetu (!!!!)
    ja: Ja mam internet, w kieszeni! - i sięgam po smartfona.
    Pani: Muszę mieć na papierze.
    ja: Przecież samemu się te potwierdzenie drukuje..
    Mogę sobie wydrukować co chcę i jak pani sprawdzi
    czy to prawda?
    Pani: Takie przepisy.
    ja: Dobrze. W takim razie rezygnuję z przerejestrowania.
    Nie mam ochoty przychodzić jeszcze raz..
    Pani: Nie może pan zrezygnować.
    ja: Dlaczego?
    Pani: Bo pojazd już jest w systemie i nie można go
    go usunąć. Może go pan wyrejestrować po dostarczeniu
    zaświadczenia ze stacji demontażu pojazdów.
    ja: To urząd niech sobie ten dowód rejestracyjny wsadzi..
    Pani: Zostanie powiadomiony UFG o braku polisy.

    No i wyszedłem. Na chwilę obecną nie mam ani dowodu rejestracyjnego,
    ani karty pojazdu. Zobaczę, czy UFG zacznie mnie ścigać.
    Mam czas.

    --
    Hinek