  • Data: 2016-10-05 15:54:09
    Temat: Re: Absurd z rejestracją :]
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Hinek" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    >Po 9 latach od kupna pojazdu postanowiłem go
    >przerejestrować..Ponieważ jest to pojazd zabytkowy w
    >częściach i niekompletny musiałem z niesmakiem
    >popełnić przestępstwo i zrobić na lewo przegląd...
    >No trudno. Nie było innego wyjścia.

    No i urzad ma czarno na bialym, ze w dniu xxx pojechales
    nieubezpieczonym pojazdem na przeglad.

    Radze sie dogadac z jakims posiadaczem lawety, PJ odpowiedniej
    kategorii i winietki dla samochodow ciezarowych.
    Czy winietek juz nie ma ?

    >Pani: Poproszę jeszcze polisę OC
    >ja: ???
    >Pani: Taki wymóg, musimy informować UFG jeśli pojazd
    > jest nieubezpieczony.
    >[...]
    >ja: Dobrze. W takim razie rezygnuję z przerejestrowania.
    > Nie mam ochoty przychodzić jeszcze raz..
    >Pani: Nie może pan zrezygnować.
    >ja: Dlaczego?
    >Pani: Bo pojazd już jest w systemie i nie można go
    > go usunąć. Może go pan wyrejestrować po dostarczeniu
    > zaświadczenia ze stacji demontażu pojazdów.

    Jak sama nazwa wskazuje - od chwili wpisania do rejestru pojazd jest
    zarejestrowany ...

    >ja: To urząd niech sobie ten dowód rejestracyjny wsadzi..
    >Pani: Zostanie powiadomiony UFG o braku polisy.
    >No i wyszedłem. Na chwilę obecną nie mam ani dowodu rejestracyjnego,
    >ani karty pojazdu. Zobaczę, czy UFG zacznie mnie ścigać.

    Ale nie wiem czy slusznie. Bo UFG chyba maja obowiazek powiadomic mimo
    wszystko, a DR i ksiazke chyba powinni wydac mimo braku OC (i
    powiadomic UFG).

    J.