  • 121. Data: 2016-08-01 17:56:31
    Temat: Re: Abonament czy prepaid
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 1.08.2016 o 7:21, z pisze:

> [...]
    > Dlatego właśnie "młody" jeszcze niedoświadczony ma prepaida nie abonament.

    > Powiedzmy że też jestem w szeroko rozumianym IT ;-) i mnie abonament nie
    > przeraża.

    > Od 15 lat jadę na abonamencie. Prawie zawsze udawało się wydusić z
    > konsultantów lepszą ofertę niż w cenniku.
    > Też nie mam konta na facebuku a smartfona z musu bo lubię fotki pstrykać
    > telefonem. Lumia 1020
    >
    > Może jesteś tylko uprzedzony bo w abonamencie żadne dramaty same z
    > siebie się nie dzieją. Źródłem niepokoju może być nowoczesny android.
    ment/?tab=1
    > Czy to jest drogo?

    Owszem, kiepska oferta. Za 28zł mam nolimit na komórki i stacjonarne. Do
    tego nolimit sms. Do tego 8GB sumujących się. Abonamenty są dla tych,
    którzy nie potrafią poszukać sobie dobrej oferty.

    --
    ALEX MR
    "Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę

  • 122. Data: 2016-08-01 17:59:45
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 1.08.2016 o 17:12, z pisze:

    > To jest umowa którą podpisywałem ponad rok temu.

    I już od jakiegoś czasu przepłacasz.

    > 10 Giga na 3 numery= 3,3 Giga na głowę
    >

    > Moja następna będzie taka:
    >
    > http://www.play.pl/oferta/przejdz-do-play/play-abona
    ment/?tab=1

    > ok. 60 zł za to samo
    > Czy to jet drożej niż na kartę?

    Drożej.

  • 123. Data: 2016-08-01 18:12:37
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-08-01 o 17:56, ALEX MR pisze:
    > Owszem, kiepska oferta. Za 28zł mam nolimit na komórki i stacjonarne. Do
    > tego nolimit sms. Do tego 8GB sumujących się. Abonamenty są dla tych,
    > którzy nie potrafią poszukać sobie dobrej oferty.

    A preapidy są dla przesadnie nieufnych odszczepieńców co boją się
    inwigilacji (co jak wiadomo i tak ich przed niczym nie uchroni a po
    rejestracji tym bardziej) albo nieudaczników nie potrafiących zapanować
    nad sprzętem/usługami które dostali do ręki, albo dla dzieci.
    Do której grupy się zaliczysz?

    Sorry nie mogłem się powstrzymać. Już więcej nie będę :-)

    A w kwestii formalnej
    55 zł / 3 = 18,33 zł na głowę za całkowity nolimit. +3,3 Giga
    Fakt bez smsów ale kto by przy takim abo wysyłał nałogowo smsy
    Zdarza mi się kilka sztuk w miesiącu albo i wcale.

  • 124. Data: 2016-08-01 18:41:02
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 1.08.2016 o 18:12, z pisze:

> [...]
    > rejestracji tym bardziej) albo nieudaczników nie potrafiących zapanować
    > nad sprzętem/usługami które dostali do ręki, albo dla dzieci.

    Do tej która ma znacznie lepszą ofertę niż Ty w swoim abo. A tak
    bajdelej, to właśnie jest promocja w Orange, i za te same pieniądze mogę
    mieć 14GB co miesiąc. Sumujących się. I tyle z tej Twojej superoferty.

    > Sorry nie mogłem się powstrzymać. Już więcej nie będę :-)

    Nie powstrzymuj się, będzie się z czego pośmiać :-)

    > A w kwestii formalnej
    > 55 zł / 3 = 18,33 zł na głowę za całkowity nolimit. +3,3 Giga

    3,3 GB? To ledwo starczy do smartfona. O takiej opcji jak smartfon jako
    rezerwowy modem do kompa możesz pomarzyć :-P

    > Fakt bez smsów ale kto by przy takim abo wysyłał nałogowo smsy
    > Zdarza mi się kilka sztuk w miesiącu albo i wcale.

    Ja wysyłam setki miesięcznie :-) I bardzo sobie chwalę ten "komunikator" :-)

  • 125. Data: 2016-08-01 19:00:02
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-08-01 o 17:59, ALEX MR pisze:
    > Drożej.

    Ile?

  • 126. Data: 2016-08-01 19:05:23
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-08-01 o 18:41, ALEX MR pisze:
    > Do tej która ma znacznie lepszą ofertę niż Ty w swoim abo. A tak
    > bajdelej, to właśnie jest promocja w Orange, i za te same pieniądze mogę
    > mieć 14GB co miesiąc. Sumujących się. I tyle z tej Twojej superoferty.

    Miałem orange, było drożej i a nadajniki pleja bardziej mi pasują :-)
    3 giga w zupełności mi wystaczają zwłaszcza że jeden numer wcale nie
    korzysta :-)

    > 3,3 GB? To ledwo starczy do smartfona. O takiej opcji jak smartfon jako
    > rezerwowy modem do kompa możesz pomarzyć :-P

    W pracy w domu wszędzie mam wifi. serfowanie na tak małym ekranie mnie
    męczy. Po co mi tyle giga ? :-)

    > Ja wysyłam setki miesięcznie :-) I bardzo sobie chwalę ten "komunikator"

    Szkoda życia na pisanie smsów :-)

  • 127. Data: 2016-08-01 19:29:39
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 1.08.2016 o 19:00, z pisze:
    :

    > Ile?

    W złociszach 2, za znacznie gorszą ofertę. I za brak wolności. Przelicz
    sobie 8 GB do 3,3GB i dodaj :-)

  • 128. Data: 2016-08-01 19:40:19
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 1.08.2016 o 19:05, z pisze:

    > Miałem orange, było drożej i a nadajniki pleja bardziej mi pasują :-)
    > 3 giga w zupełności mi wystaczają zwłaszcza że jeden numer wcale nie
    > korzysta :-)

    To słabo szukałeś bo ja mam orange. Zupełnie nie rozumiesz idei. Nie
    jest istotne co ja mam i co mi wystarcza. Istotne jest to co ja mogę, a
    czego Ty nie możesz. Jak mnie nagle najdzie obejrzeć film w HD, albo
    pogadać z kimś po skype to to po prostu robię. A Ty możesz jedynie
    zazdrościć, bo tego nigdy mieć nie będziesz.

    > W pracy w domu wszędzie mam wifi. serfowanie na tak małym ekranie mnie
    > męczy. Po co mi tyle giga ? :-)

    Nie umiesz czytać? Jako rezerwowy modem do netu. Bardzo przydatny na
    działce, między innymi, czy na innym wyjeździe.

    > Szkoda życia na pisanie smsów :-)

    Mi jakoś nie szkoda :-)

  • 129. Data: 2016-08-01 19:45:27
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    /.../
    > To że godzisz się zapłacić za coś co bedzie zamiast za to co kupujesz
    > jest sporym ryzykiem i jak widać nie do końca bezpiecznym. Spraw typu
    > "bo mi się właczył internet na wyjeździe do Turcji" jest w PL od groma.
    > 30kzł to akurat żaden rekord.

    Bywają tez limity rachunku.

  • 130. Data: 2016-08-01 19:57:09
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 01.08.2016 o 19:05, z pisze:
    > W pracy w domu wszędzie mam wifi. serfowanie na tak małym ekranie mnie
    > męczy. Po co mi tyle giga ? :-)
    > Szkoda życia na pisanie smsów

    Serfowanie nie, pisanie nie, to zostają rozmowy. Rozmowy nolimit to 19zł.

    --
    Alf/red/