  • 111. Data: 2016-07-31 23:57:58
    Temat: Re: Abonament czy prepaid
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Marek"

    > Nie, powtrzam jeszcze raz: ludzie z IT *nie* szpanują abonamentem
    ani
    > sluchwkami. Sorry, idź do tumanistycznych gałęzi gospodarki,
    prawnicy,

    Bzdury pleciesz, też jestem z IT (i to duzymi literami pisanego) i
    nikt poważny w branży się nie pieprzy z prepaidami.
    Jakiś absurd. Dla mnie EOT.
    ---
    Na trzech, dwóch pieprzy się

  • 112. Data: 2016-08-01 07:11:24
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 31.07.2016 Marek <f...@f...com> napisał/a:

    > się nie chwalcie swoim klientom, że prapaidy używacie :). Obciach na

    Prepaidów, nie "prepaidy".

    Serio uważasz to za jakikolwiek powód do wstydu?
    To, że ktoś korzysta z takiego rozwiązania
    telekomunikacyjnego, jakie mu pasuje?

    Dorosły człowiek? U dziecka jeszcze bym zrozumiał...

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 113. Data: 2016-08-01 07:21:14
    Od: z <...@...pl>

    > Trojany wysyłające płatne smsy i zapisujące subskrypcje gdziebądź
    > trafiają się nie tylko małolatom a potrafią wygenerować interesujące
    > rachunki. Że niby trzeba kliknąc i na coś sie zgodzić? A pokaż mi
    > tumanistę który potrafi czytać ze zrozumieniem.

    Zdaję sobie sprawę z zagrożenia i dlatego unikam androida a lata
    obcowania z komputerami nauczyły mnie ograniczonego zaufania.
    Dlatego właśnie "młody" jeszcze niedoświadczony ma prepaida nie abonament.

    > Ciekawe bo IT jakoś zarabia powyżej i jakoś ciągle prepaidy sa
    > popularne. Może z powodu świadomosci zagrożeń a może z powodu braku
    > zainteresowania N+1 numerkiem na iPhone czy innym Samsungu.

    Powiedzmy że też jestem w szeroko rozumianym IT ;-) i mnie abonament nie
    przeraża.

    > PS. Mam w miesiącu średnio 3 telefony z przejściem na abonament. Każda
    > oferta jest *gorsza* on mojego rok ważności konta w orange.
    > Najzwyczajniej. Zazwyczaj oferenci polegają na moim pytaniu czy mogę
    > zablokować płatne smsy, założyć limit wydatków miesięcznych możliwy do
    > odblokowania jakims tajnym hasłem itd. Dupa zbita. Za to jest najnowszy
    > Samsung którego nie potrzebuje i który "pozwoli mi osiągnąc wyższą
    > wydajność pracy" i bezplatny facebook na ktorym nie mam konta.

    Od 15 lat jadę na abonamencie. Prawie zawsze udawało się wydusić z
    konsultantów lepszą ofertę niż w cenniku.
    Też nie mam konta na facebuku a smartfona z musu bo lubię fotki pstrykać
    telefonem. Lumia 1020

    Może jesteś tylko uprzedzony bo w abonamencie żadne dramaty same z
    siebie się nie dzieją. Źródłem niepokoju może być nowoczesny android.
    http://www.play.pl/oferta/przejdz-do-play/play-abona
    ment/?tab=1
    Czy to jest drogo?

  • 114. Data: 2016-08-01 12:31:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
    >Skoro o szpanowaniu :-)
    >U mnie w domu jest ajfon. Kosztował 700 zł :-)
    >Za abo (nolimit) na numer płacę 36 zł. na głowę

    I to za te 36 zl ten ajfon ?

    >Prepaidy daje się małolatom z obawy przed rachunkiem.
    >To jest logiczne, praktyczne i jak najbardziej ropowszechnione

    Kiedys tak.
    Teraz w dobie tanich abonamentow no-limit powodl znikl.

    J.

  • 115. Data: 2016-08-01 12:35:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Ale teraz jeśli będzie rejestracja to chyba taka zaleta przestaje
    >istnieć?

    Trudno powiedziec - z jednej strony za zrealizowane uslugi nalezy
    zaplacic, z drugiej - umowa byla taka, ze przy zejsciu konta do zera
    uslugi nie beda realizowane. No i jesli operator o siebie zadba i
    zatrzyma naliczanie na 300zl a nie 30 tys, to pole do ugody otwarte
    :-)

    Ale ... w abonamentach tez juz takie zabezpieczenia sa.

    J.

  • 116. Data: 2016-08-01 13:57:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2016-07-31 21:49, Marek wrote:

    >Nie, powtrzam jeszcze raz: ludzie z IT *nie* szpanują abonamentem ani
    >sluchwkami. Sorry, idź do tumanistycznych gałęzi gospodarki,
    >prawnicy, lekarze, dziennikarze, politycy, ciecie. Tam szpan jest
    >podstawą. W IT jest szumem i nie robi żadnego wrażenia na kimkolwiek.

    Ale dla kogo te projekty robicie, bo sie klient-prawnik usmieje, ze on
    placi miliony firmie, a firma nawet abonamentu za 50 zl pracownikom
    nie kupi.
    Jak sie nie tylko usmieje, ale jeszcze zastanowi co z tego wynika, to
    moze byc kiepsko :-)

    Za to:
    -branza IT moze miec czasem potrzebe lepszej sluchawki. Czy aplikacje
    na nia pisza, czy sami uzywaja, czy potrzebuja internetu w polu ...

    -sluzbowa sluchawka z wysokim abo ... to prywatna moze byc prepaid,

    -byl czas, gdy te sluchawki u operatorow byly dosc drogie. Taniej bylo
    kupic gdzie indziej, i tanszy abo do tego.
    Choc tanszy abo gorszy, IT-mana mogl niezadowalac.

    J.

  • 117. Data: 2016-08-01 15:57:07
    Temat: Re: [ot] Abonament czy prepaid
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-08-01 13:57, J.F. wrote:
    > Ale dla kogo te projekty robicie, bo sie klient-prawnik usmieje, ze on
    > placi miliony firmie, a firma nawet abonamentu za 50 zl pracownikom nie
    > kupi.

    A na h.. np. programiscie telefon służbowy?

    > Jak sie nie tylko usmieje, ale jeszcze zastanowi co z tego wynika, to
    > moze byc kiepsko :-)

    Problem w tym że rozumiesz IT jako kolesi od przekaldania kabelków w
    szafkach. Być może u nich istotne jest gadanie bezustanne z innymi
    kolesiami od kabelków. W innych gałęziach IT jakoś nie ma powodu. Tak,
    są takie gałęzie gdzie trzeba mieć internet bez limitu 24/h. Ale są też
    takie że nie.

    > Za to:
    > -branza IT moze miec czasem potrzebe lepszej sluchawki. Czy aplikacje na
    > nia pisza, czy sami uzywaja, czy potrzebuja internetu w polu ...

    Pierwsze slysze o programistach programujących w polu. Chyba że masz na
    być firemki-krzaki które potrafią zmusić pracownika na urlopie żeby im
    coś poprawił od razu na produkcji bo się "strona powiesiła" albo
    "wczorajsza wrzuta rozwaliła system transakcji". Tak, tutaj polewka może
    być, ale nie z powodu abonamenty na telefon tylko z powodu dziadowskiej
    jakości. Sorry, nie rozmawiamy o biedronkach dla programistów (php, www,
    js).

  • 118. Data: 2016-08-01 16:18:39
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 01.08.2016 o 07:21, z pisze:
    > http://www.play.pl/oferta/przejdz-do-play/play-abona
    ment/?tab=1
    > Czy to jest drogo?

    Sorki, 30 złociszy z pakietem 2GB i do tego płatne sms? I to jest tanio?

    --
    Alf/red/

  • 119. Data: 2016-08-01 17:12:58
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-08-01 o 16:18, Alf/red/ pisze:
    > Sorki, 30 złociszy z pakietem 2GB i do tego płatne sms? I to jest tanio?

    To jest umowa którą podpisywałem ponad rok temu.

    10 Giga na 3 numery= 3,3 Giga na głowę

    Moja następna będzie taka:

    http://www.play.pl/oferta/przejdz-do-play/play-abona
    ment/?tab=1

    ok. 60 zł za to samo
    Czy to jet drożej niż na kartę?

  • 120. Data: 2016-08-01 17:22:25
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-08-01 o 12:31, J.F. pisze:
    > I to za te 36 zl ten ajfon ?

    Nie kupuję w abo bo od kilku lat mi się nie opłaca. Ale to nie jest
    reguła. Podałem te 700 zł żeby uświadomić że jestem normalny i nie
    kupuję telefonów za 3 tysie a moje abonamenty wynoszą ok 30 zł za
    całkowity nolimit.

    > Kiedys tak.
    > Teraz w dobie tanich abonamentow no-limit powodl znikl.

    Nie boję się jak już opłaty za dużą ilość wydzwonionych minut tylko o to
    że jakiś oszust czy przez orogramowanie czy sztuczki psychotechniczne
    oszuka mojego syna.
    Tylko takie zagrożenie biorę pod uwagę i tylko to jest/był powód żeby
    mieć numer na kartę

    Teraz gdy konieczna będzie rejestracja taka ochrona na pewno będzie
    mniejsza jak nie żadna.