  • 1. Data: 2017-12-22 18:42:18
    Temat: AZART
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    Czołem. Spółdzielnia mieszkaniowa wpadła na pomysł aby uraczyć
    mieszkańców instalacją AZART. Jakoś mi się nie wydaje to potrzebne w
    sytuacji gdy w bloku jest ze trzech operatorów kablowych. O co chodzi ?
    Na szczęście mogę się wypowiedzieć przeciw tej instalacji.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 2. Data: 2017-12-22 18:53:08
    Temat: Re: AZART
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "PeJot" <P...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > bloku jest ze trzech operatorów kablowych. O co chodzi ? Na szczęście mogę
    > się wypowiedzieć przeciw tej instalacji.

    są ludzie, którym wystarczy to 'co lata w powietrzu', nie potrzebują
    dodatkowo płatnej kablówki a spółdzielnia nie chce mieć balkonów upstrzonych
    różnymi typami anten
    Może instalacja być zbudowana na multiswitchach i w tym samym kablu może być
    osiągalny także dostęp do satelit(y)

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 3. Data: 2017-12-22 18:59:46
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2017-12-22 o 18:53, tck pisze:

    > są ludzie, którym wystarczy to 'co lata w powietrzu', nie potrzebują
    > dodatkowo płatnej kablówki a spółdzielnia nie chce mieć balkonów
    > upstrzonych różnymi typami anten

    Faktycznie, na co dzień nie zwraca się na to uwagi.

    > Może instalacja być zbudowana na multiswitchach i w tym samym kablu może
    > być osiągalny także dostęp do satelit(y)

    Niby tak ma być, ale jakoś nie widzę sensu ekonomicznego. AZART ma być
    sfinansowany z f. remontowego.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 4. Data: 2017-12-22 19:03:45
    Od: Waldemar Fras <w...@n...spam.ekrakow.net>

    W dniu 2017-12-22 o 18:59, PeJot pisze:

    > Faktycznie, na co dzień nie zwraca się na to uwagi.

    > Niby tak ma być, ale jakoś nie widzę sensu ekonomicznego. AZART ma być
    > sfinansowany z f. remontowego.

    A to stary budynek czy nowy? Azart chcą zrobić czy modernizować/remontować?

    Waldemar Fras

  • 5. Data: 2017-12-22 19:55:33
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2017-12-22 o 19:03, Waldemar Fras pisze:

    > A to stary budynek czy nowy? Azart chcą zrobić czy modernizować/remontować?

    Budynek z 2002 roku, AZART ma być robiony od zera.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 6. Data: 2017-12-22 20:12:47
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    PeJot pisze tak:

> [...]
    > w sytuacji gdy w bloku jest ze trzech operatorów kablowych. O co
    > chodzi ? Na szczęście mogę się wypowiedzieć przeciw tej

    - bo koleś kogoś ze spółdzielni musi zarobić, ty mi dasz ukraść ja ci dam ukraść.
    - bo jakiś lokator zażądał odbioru stacji np ojca Dyrektora i pokazał paragraf
    - bo można wziąć dofinansowanie

    :)

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 7. Data: 2017-12-22 20:19:31
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2017-12-22 20:12, PiteR wrote:
    (ciap)

    > - bo koleś kogoś ze spółdzielni musi zarobić, ty mi dasz ukraść ja ci dam ukraść.
    Wielce prawdopodobne.

    > - bo jakiś lokator zażądał odbioru stacji np ojca Dyrektora i pokazał paragraf
    Ktos wie jaki jest stan prawny na dziś?
    Bo kiedyś był obowiazek (w praktyce operator kablówki załatwiał to
    "pakietem socjalnym").

    > - bo można wziąć dofinansowanie
    Też,
    a takze zbieg kilku wyżej wymienionych okoliczności.

    Włodek

  • 8. Data: 2017-12-22 20:21:05
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-12-22 o 19:55, PeJot pisze:

    > Budynek z 2002 roku, AZART ma być robiony od zera.

    Swego czasu instalacja zbiorcza była obowiązkowa. Nie wiem, jak teraz.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 9. Data: 2017-12-22 20:31:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 22 Dec 2017 18:53:08 +0100, tck napisał(a):

    > są ludzie, którym wystarczy to 'co lata w powietrzu', nie potrzebują
    > dodatkowo płatnej kablówki a spółdzielnia nie chce mieć balkonów upstrzonych
    > różnymi typami anten

    "spoldzielnia" w kwestii balkonow to nie powinna miec zdania.

    A wiec zachodzi pytanie:
    -spoldzielcy, przynajmniej niektorzy, chca bezplatnej ?
    -AZART juz jest, tylko trzeba go reaktywowac ?
    -kablowki nie daja wystarczajacej lapowki,
    -firma instalujaca da,
    -jakis przepis sie pojawil, ze trzeba ?
    -... kablowki nie maja jakiegos obowiazku dostarczac darmowych
    programow za darmo ?

    > Może instalacja być zbudowana na multiswitchach i w tym samym kablu może być
    > osiągalny także dostęp do satelit(y)

    ... pod haslem azart jakis operator zbuduje swoja siec za pieniadze
    spoldzielni ? :-)

    J.

  • 10. Data: 2017-12-22 20:33:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 22 Dec 2017 20:21:05 +0100, Adam napisał(a):

    > Swego czasu instalacja zbiorcza była obowiązkowa. Nie wiem, jak teraz.

    A teraz bedzie obowiazkowa.
    Kto ma gniazdko w mieszkaniu, bedzie musial placic abonament :-)

    J.