  • 21. Data: 2005-09-12 07:47:47
    Temat: Re: AZ.pl handluje domenami? cytuję w całości, bo na grupach już niedostępne.
    Od: "krzysiek" <u...@c...pl>

    Szczerze odradzam. Zupełny brak profesjonalizmu. W czerwcu przeniosłem
    bardzo atrakcyjną domenę do tej firmy, i już ma ją kto inny. Informację o
    kończącym się terminie opłaty przesyłają wyłącznie emailem bez
    potwierdzenia, nie troszcząc się czy właściciel ją otrzymał, czy nie.
    Niestety, ich listy zostały zakfalifikowane przez program antyspamowy jako
    spam i nigdy do mnie nie dotarły. Nikt się nie zainteresował i nie szukał
    powodu dla którego ktoś po dwóch miesiącach od transferu domeny nie chce jej
    przedłużyć. Domenę miałem przez 6 lat w NASKu. Zawsze był monit i faktura
    pocztą, listem poleconym.
    Na pytanie kto jest teraz właścicielem domeny przekazano mi nazwisko
    właściciela - mimo że w whois jest jak byk:

    dane niedostepne registrar: AZ.pl SC Albert Jerka, Andrzej Kostrzewa ul.
    Sosnowa 6a 71-468 Szczecin Polska/Poland +48.91 4243780 d...@a...pl dane
    aktualne z dnia: 2005.08.24

    Ciekawe, że zarejestrował ją właśnie w az.pl.

    Kiedyś ta firma zajmowała się sprzedażą domen. Czyżby przypadek.

    Jednym słowem, jeśli chcesz stracić domenę wybierz az.pl.

    Ja już przeniosłem wszystkie do do innego rejestratora.

    Krzysiek

  • 22. Data: 2005-09-12 19:02:24
    Od: "tE0" <k...@o...pl>

> [...]
    jej
    > przedłużyć. Domenę miałem przez 6 lat w NASKu. Zawsze był monit i faktura

    ja dostalem dwie faktury pro forma zanim uplynal termin waznosci.

    Pozdrawiam
    tE0

  • 23. Data: 2005-09-13 07:51:22
    Od: "krzysiek" <u...@c...pl>

    Prawdopodobnie Twoja domena nie była atrakcyjna i nie miała kupca. Moja
    miała.

    Krzysiek

  • 24. Data: 2005-09-13 09:03:02
    Od: "ppp" <p...@p...pl>

    > Prawdopodobnie Twoja domena nie była atrakcyjna i nie miała kupca. Moja
    > miała.

    Jak byla taka atrakcyjna to trzeba ja bylo pilnowac i zaplacic w terminie.
    Nie zaplaciles a teraz placzesz. Czlowieku, jak nie zaplacisz to jej nie
    masz. Domena nie jest za darmo.

  • 25. Data: 2005-09-13 17:20:58
    Od: Jakub Żukowski <j...@g...com>

    ppp napisał(a):
    > Jak byla taka atrakcyjna to trzeba ja bylo pilnowac i zaplacic w terminie.
    > Nie zaplaciles a teraz placzesz. Czlowieku, jak nie zaplacisz to jej nie
    > masz. Domena nie jest za darmo.
    Poza tym co to za firma (pewnie jednoosobowa) która robi sobie 2
    miesięczne wakacje...

    --
    Jakub

  • 26. Data: 2005-09-14 12:05:20
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    krzysiek pisze:

    (...)

    > Nikt się nie zainteresował i nie szukał
    > powodu dla którego ktoś po dwóch miesiącach od transferu domeny nie chce jej
    > przedłużyć.

    Może jeszcze do kina mieli Cię wziąć i popcorn Ci kupić?

    > Domenę miałem przez 6 lat w NASKu. Zawsze był monit i faktura
    > pocztą, listem poleconym.

    Pytanie pomocnicze: ile za nią płaciłeś wtedy, a ile teraz?
    Większośc firm sprzedaje .pl na granicy opłacalności, więc trudno
    się dziwić, że nie wysyłają monitów pocztą, nie dzwonią --
    trochę realizmu. Albo rybki, albo akwarium.

    Ogólnie, to jedynym uzasadnienie krytyki tej firmy mogłoby być
    przedstawienie dowodów, że az.pl rzeczywiście przekazuje liste
    wyekspirowanych domen jakiemuś podmiotowi ułatwiając tym samym ich
    przejmowanie. Jakieś marudzenie, że ktoś wyjechał na miesiąc (i nikt
    w tym czasie nie sprawdzał firmowej poczty), a ktoś inny nie umie
    skonfigurować sobie programu antyspamowego jest niepoważne.

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl

  • 27. Data: 2005-09-14 19:38:29
    Temat: Re: AZ.pl handluje domenami?
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    "Sylwester Badełek - Verall Sp. J." zapodał(-a):
    > Uwierz mi to nie jest zbieg okoliczności, sprawdzałem zanim puściłem na grupę.
    Zresztą i tak klient będzie dochodził swoich
    > praw.

    Nie będę bronił AZ - ale niech klient trochę zacznie
    dbać o swoje interesy, bo na innej grupie napiszesz, że US nie przypomniał,
    że trzeba rozliczyć PIT, ZUS że wysłać zestawienie z Płatnika a bank
    o spłacie kredytu.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,