  • 11. Data: 2005-09-09 13:37:39
    Temat: Re: AZ.pl handluje domenami?
    Od: w...@v...pl (Sylwester Badełek - Verall Sp. J.)

    ----- Original Message -----
    From: "ppp" <p...@p...pl>
    To: <p...@n...pl>
    Sent: Friday, September 09, 2005 3:32 PM
    Subject: Re: AZ.pl handluje domenami?

    > Użytkownik "Sylwester Badełek" <b...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:2e9e.000000b9.43215dff@newsgate.onet.pl...
    >
    > Nie bronie w zaden sposob AZ Ale jezeli domena nie zostala oplacona to ma
    > prawo wrocic do wolnej sprzedazy. Tak jest wszedzie na swiecie. Trzeba
    > pilnowac terminow a nie plakac po fakcie.
    > A co do WHOIS. Jakos nie widze tam aby byl wyswietlany wlasciciel domeny.
    > ' Abonent dane niedostepne' Wiec na jakiej podstawie twierdzisz ze domene
    > zakupil AZ? Registrar to nie abonent.

    Proszę zobacz www.dromader.pl domena jest wystawiona na sprzedaż przez AZ.pl
    poza tym mam dziwne wrażenie po rozmowie przeprowadzonej w BOK-u AZ.pl i na
    pytanie dlaczego wystawili ją na sprzedaż nie umieli odpowiedzieć na to
    pytanie tylko odpowiedzieli mi tyle, że już NIC NIE DA SIĘ ZROBIĆ.

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.internet.polip

  • 12. Data: 2005-09-09 14:04:51
    Od: "ppp" <p...@p...pl>

> [...]
    > AZ.pl i na pytanie dlaczego wystawili ją na sprzedaż nie umieli
    > odpowiedzieć na to pytanie tylko odpowiedzieli mi tyle, że już NIC NIE DA

    Widze ze jest wystawiona na sprzedaz ale nie widze zeby wystawial ja AZ
    Przez caly 2003 ta domena byla na sprzedaz

  • 13. Data: 2005-09-09 15:01:59
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    begin --> 9 Sep 2005 15:37:39 +0200, w
    <024801c5b543$9caf2f10$6102a8c0@VERALL01>, w...@v...pl (Sylwester
    Badełek - Verall Sp. J.) napisał(-a):

> [...]
    > pytanie dlaczego wystawili ją na sprzedaż nie umieli odpowiedzieć na to
    > pytanie tylko odpowiedzieli mi tyle, że już NIC NIE DA SIĘ ZROBIĆ.

    To może klient nauczy się teraz pilnować terminów. Mieli prawo tak zrobić i
    kropka, skoro nie opłacił domeny.

  • 14. Data: 2005-09-10 21:45:09
    Od: Remi Schleicher <r...@p...net>

    Dnia 9 Sep 2005 15:37:39 +0200, Sylwester Badełek - Verall Sp. J.
    napisał(a):

> [...]
    > pytanie dlaczego wystawili ją na sprzedaż nie umieli odpowiedzieć na to
    > pytanie tylko odpowiedzieli mi tyle, że już NIC NIE DA SIĘ ZROBIĆ.

    Nieprawdą jest jakoby domena wystawiona była na sprzedaż przez AZ.pl

    Domain object:
    domain: dromader.pl

    | registrant's handle: tdc1799239242863 (INDIVIDUAL) |
    .___________________________________________.

    nservers: ns1.sedoparking.com.
    ns2.sedoparking.com.
    created: 2005.08.24
    last modified: 2005.08.25

    registrar: AZ.pl SC Albert Jerka, Andrzej Kostrzewa
    ul. Sosnowa 6a
    71-468 Szczecin
    Polska/Poland
    +48.91 4243780
    d...@a...pl

    option: the domain name has not option

    ________________________________
    | Holders Contact object: data restricted|
    ._______________________________.

[...]

    Technical Contact:
    company: Az.pl s.c. Albert Jerka, Andrzej Kostrzewa
    street: Sosnowa 6a
    city: 71-468 Szczecin
    location: PL
    handle: tdc4469638531223
    phone: +48.914243780
    fax: +48.914243799
    last modified: 2005.08.24
[...]

    Whois database last updated: 2005.09.10

    Dysponentem tej domeny jest od 2005.08.24

    Sedo.co.uk
    155 Regents Park Road
    London
    England

    I tam możesz kierować swoje żale...

    Ceterum censeo hostem #D5D84B2E delendum esse
    --
    Pozdrowienia z Wrocławia - Remi ,,Virous'' Schleicher
    mailto:r...@p...net, http://www.telefonia.org.pl

  • 15. Data: 2005-09-11 09:28:05
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    Remi Schleicher pisze:

    > I tam możesz kierować swoje żale...

    Ale swoją drogą to dziwne, że domena została zarejestrowana też w
    az.pl... chociaż może zbieg okoliczności.

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl

  • 16. Data: 2005-09-11 10:31:33
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 11 Sep 2005 11:28:05 +0200, Neas napisał(a):

    > Ale swoją drogą to dziwne, że domena została zarejestrowana też w
    > az.pl... chociaż może zbieg okoliczności.

    wygląda po prostu na to, że AZ oddaje zwolnione domeny handlarzowi i tyle..
    Nie jest to nielegalne ani też jakoś specjalnie nieuczciwe, jednak nie
    bardzo zachęca do kupna u nich.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Internet Explorer służy do przeglądania zawartości internetu

  • 17. Data: 2005-09-11 10:55:04
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    Waldek Godel pisze:

    > wygląda po prostu na to, że AZ oddaje zwolnione domeny handlarzowi i tyle..
    > Nie jest to nielegalne ani też jakoś specjalnie nieuczciwe, jednak nie
    > bardzo zachęca do kupna u nich.

    Hm... gdyby informowało o tych, co wyekspirowały to by było bardzo
    nieładnie z ich strony... może nawet dałoby się to pod coś
    podciągnąć... ale nie ma dowodów, że tak robi.

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl

  • 18. Data: 2005-09-11 11:02:34
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 11 Sep 2005 12:55:04 +0200, Neas napisał(a):

    > Hm... gdyby informowało o tych, co wyekspirowały to by było bardzo
    > nieładnie z ich strony... może nawet dałoby się to pod coś
    > podciągnąć... ale nie ma dowodów, że tak robi.

    Zakładasz, że handlarz oferujący kilkaset/kilka tysięcy domen sam nie jest
    registrarem? Najprawdopodobniej współpracują z AZ w Polsce.

  • 19. Data: 2005-09-12 05:55:58
    Od: ROBBO 2 <r...@o...pl>

    Waldek Godel napisał(a):

    > eeee.... mówisz o TEJ domenie:
    > DOMENA:
    >
    > nazwa domeny:samiswoi.pl
    > id abonenta:tdc7312216360659 (FIRMOWA)
    > serwery nazw:plusmx1.polkomtel.com.pl.[212.2.96.51]
    > plusmx2.polkomtel.com.pl.[212.2.96.52]

    No fajno po 3 dniach nie obecnosci w sieci

  • 20. Data: 2005-09-12 07:15:34
    Od: w...@v...pl (Sylwester Badełek - Verall Sp. J.)

    > Ale swoją drogą to dziwne, że domena została zarejestrowana też w
    > az.pl... chociaż może zbieg okoliczności.
    >
    > --
    > Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl

    Uwierz mi to nie jest zbieg okoliczności, sprawdzałem zanim puściłem na
    grupę. Zresztą i tak klient będzie dochodził swoich praw.

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.internet.polip