    From: m...@o...pl
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: AWD i opony
    Date: Mon, 01 Dec 2014 23:09:05 -0700

    Czy jazda na oponach 2 różnych marek (2 nowe Michelin, 2 Nokian po 8 tys
    km - tak niestety wyszło, nic nie poradzę) może zaszkodzić
    bezpieczeństwu jazdy albo spowoduje uszkodzenie auta?

    Mogę się mylić ale wydaje mi się że różny bieżnik chyba nie ma
    znaczenia. Natomiast nawet minimalna różnica w obwodzie opony może (a
    może nie) być źródłem kłopotów - jak np powodować że mechanizm
    kontrolujący przód-tył rozdział mocy będzie pracował bez przerwy i w
    końcu padnie.

    Wasze opinie?
    Auto ma ABS,AWD,stabilizacje.

    Proszę o opinie.