    From: "Arek (G)" <a...@b...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: AUDI vs VW
    Date: Fri, 30 Jul 2010 12:47:37 +0200

    W dniu 2010-07-30 09:43, Gabriel 'wilk' pisze:

> [...]
    >>> http://motoryzacja.interia.pl/samochody/producenci/n
    ews/ma-100-lat-i-wciaz-urzeka,1498840

    > A pisalem cos o powalaniu na kolana? Ech kolejny co dopisuje co mu
    > wygodnie :-)

    Czepianie się szczegółów zamiast trzymania tematu. Standardowa zagrywka
    na newsach.

    > Szoku nie ma bo o niczym takim nie pisalem, klania sie sztuka czytania
    > nie wspomne o zrozumieniu :-) Za to Ty jestes skrzywiony na punkcie
    > niemieckich aut, kazdemu wolno miec inne skrzywienie :-)
    > pozdtrawiam

    A propo czytania ze zrozumieniem. Nie Ty pisałeś o szoku tylko ja o
    Twoim, gdybyś zrobił to o czym napisałem, a czego już nie doczytałeś.

    A.