    From: zły <n...@h...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: ATI Radeon HD3650 AGP
    Date: Fri, 6 Apr 2012 22:22:39 +0200

    Mam problem ze sterownikami do karty graficznej ATI Radeon HD3650 AGP.
    Albo po instalacji jest czarny ekran, albo nie działa prawidłowo.
    Nie posiadam oryginalnej płytki ze sterownikami, ale ściągnąłem ze strony
    ATI.
    Czytając fora internetowe też wszyscy maja ten sam problem.
    Czy ktoś miał podobny problem i go rozwiązał?