  • 1. Data: 2009-12-05 10:22:02
    Temat: ASUS P550 PDA SMARTPHONE (Vodafone V1520) / wylaczenie przycisku
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    Witam,

    Użytkuję smartphone ASUS P550 (sprzedawany w IRL jako Vodafone V1520).
    Czy ma ktoś pomysł, jak wyłączyć przycisk po prawej stronie
    odpowiedzialny za uruchomienie aparatu fotograficznego? Montuję
    go jako GPS w "podstawce", która powoduje wciskanie tego
    przycisku... Czy jest może jakaś aplikacja, która potrafi
    przemapować takie przyciski w Windows Mobile 6?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)

  • 2. Data: 2009-12-05 10:36:16
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 05 Dec 2009 10:22:02 +0000, DooMiniK napisał(a):

> [...]
    > przycisku... Czy jest może jakaś aplikacja, która potrafi
    > przemapować takie przyciski w Windows Mobile 6?

    W systemie masz odpowiednią funkcję - w ustawieniach jest Buttons.
    Oczywiście jeżeli ten przycisk jest mapowalny.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2009-12-05 12:30:14
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    Waldek Godel pisze:

    > W systemie masz odpowiednią funkcję - w ustawieniach jest Buttons.
    > Oczywiście jeżeli ten przycisk jest mapowalny.

    Gdyby to było takie proste ;-) Mam właśnie nadzieję, że
    jest coś, co przechwyci ten przycisk i nie włączy aparatu...
    W sumie to windows, musi się jakoś dać przemapować przyciski.
    Przeglądnę rejestr, czy jest coś o obsłudze dziwnych przycisków.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)

  • 4. Data: 2009-12-05 12:42:50
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 05 Dec 2009 12:30:14 +0000, DooMiniK napisał(a):

    > Gdyby to było takie proste ;-)

    Tzn co? Sprawdzałeś i ten nie jest mapowalny?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 5. Data: 2009-12-06 10:04:01
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    Waldek Godel pisze:

    > Tzn co? Sprawdzałeś i ten nie jest mapowalny?

    Z tego, co widzę to tylko 4 podstawowe są mapowalne :/

    --
    Dominik Siedlak (bachus)