  • Data: 2011-01-07 20:45:36
    Temat: ARW do transceivera
    Od: Atlantis <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uruchamiam właśnie klasyczną konstrukcję - TRX Bartek wg SP5AHT. Na
    razie jako tako działa odbiornik - wydaje mi się, że trzeba będzie
    trochę popracować nad czułością no i zaekranować niektóre elementy.
    W międzyczasie wytrawiłem i skleciłem płytkę modułu ARW na UL1111N.
    Niestety najwyraźniej na schemacie z "Konstrukcji krótkofalarskich dla
    początkujących" znalazły się niewielkie pomyłki:

    1. Nie podano wartości potencjometru montażowego R1 na wejściu.
    2. Na wyjściach prowadzących do pinu 5 US1 i US2 (UL1242) na schemacie
    widać diody. Nie podano jednak ich typów. Żeby było zabawniej schemat
    montażowy mówi, iż są to rezystory - również bez podawania wartości.

    Ostatecznie jak powinno być?

    Schemat ideowy tutaj:
    http://img266.imageshack.us/img266/5937/arw.png