  • 11. Data: 2010-06-15 07:50:45
    Temat: Re: ARIVA200 a HD TVP
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    news:hv72ph$v47$4@news.onet.pl...

    > Tnk to nie N, a N to nie TnK

    Dobra, dobra.
    W konia to my, ale nie nas.

  • 12. Data: 2010-06-15 08:07:39
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Cavallino pisze:

    > Dobra, dobra.
    > W konia to my, ale nie nas.

    to poczytaj

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 13. Data: 2010-06-15 08:10:51
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > to poczytaj

    Ale co mam czytać?
    Że to wydzielona spółeczka N?
    A jakie ma tu znaczenie forma prawna?

  • 14. Data: 2010-06-15 20:12:42
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 14 Jun 2010 21:26:44 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >To TnK HD potrzebny jest specjalny dekoder.
    >Co dyswalifikuje tą ofertę dla posiadających większe wymagania.

    TnK jest generalnie dla ludzi o małych wymaganiach, często stosowana
    jako zamiennik tv naziemnej, ew. jako drugi tuner np. do sypialni. Ja
    innego zastosowanai tej platformy nie widzę.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 15. Data: 2010-06-15 20:23:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:5jnf16ha6p2gkb324mm54peci1c6ondgf5@4ax.com...

    > TnK jest generalnie dla ludzi o małych wymaganiach, często stosowana
    > jako zamiennik tv naziemnej, ew. jako drugi tuner np. do sypialni.

    Razem z dekoderem to za droga impreza.
    TnK dała radę chodzić na tunerze po Cyfrze kupowanym za kilkanaście zł - to
    miało sens.
    Ale wydać 300 na TnK HD - to już z małymi wymaganiami nie współgra.