  • 51. Data: 2009-03-30 20:00:39
    Temat: Re: AMD czy Intel - procek do gier
    Od: PSYLO <p...@o...pl>

    Piotrek pisze:
    > wiec jeszcze raz podsumuje zebys sie znowu nie zagubil w paru prostych
    > zdaniach

    Widzisz, właśnie tutaj leży twój problem. Masz takie małe klapki na
    oczach, swój wąski tok myślenia i jeśli ktoś próbuje wyrazić ci inny
    punkt widzenia to od razu próbujesz go obrazić takimi pustymi hasełkami
    jak powyższe. Przykre to, ale cóż. Niemniej jednak pocieszaj się dalej,
    może ci to jakoś pomaga w leczeniu kompleksów ;)

    > konsola nie zastapi PC(nawet jesli chodzi o samo granie, bo wiele osob
    > poprostu nie znajdzie dla siebie gier na konsole), a juz napewno nie zastapi
    > PC jesli sie zniego korzysta do czegokolwiek wiecej niz tylko do grania.

    Oczywiście, i nigdy nie pisałem nic przeciwnego (a co tam sobie do moich
    słów dopowiedziałeś pod swoimi klapkami to już nie moja sprawa). To
    chyba jasne, że konsola nie zastąpi peceta i jest jedynie bardzo dobrym
    dodatkiem (a zarazem niedrogim).

    > konsola za to wg mnie jest bardzo fajnym dodatkiem do PC :)

    To samo też napisałem ;)

    > jesli czegos nie zrozumiales i bede musial ci ponownie wytlumaczyc o co
    > chodzi to pisz smialo, chetnie pomoge :)

    Zacznij od siebie, bo póki co w tym wątku sam się wykazujesz
    trudnościami w czytaniu ze zrozumieniem. A może po prostu nie do końca
    znasz znaczenie takiego stwierdzenia ;-)

    --
    PSYLO

  • 52. Data: 2009-03-30 20:12:42
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Zacznij od siebie, bo póki co w tym wątku sam się wykazujesz trudnościami
    > w czytaniu ze zrozumieniem. A może po prostu nie do końca znasz znaczenie
    > takiego stwierdzenia ;-)

    no to jeszcze raz :)
    cytat twojej wypowiedzi

    "Nie w tym sensie - chodzi mi bardziej o skrajną sytuację zaprezentowaną
    przez Piotrka, jakoby konsole to samo zło i do niczego się nie nadają
    (bo strategie na nich kiepsko działają ;-)). "

    i teraz prosze o zacytowanie gdzie napisalem ze konsola to samo zlo oraz ze
    sie do niczego nie nadaja.
    konkrety prosze bo na durne gadanie to mi szkoda czasu.

    udowodnij ze przeczytales ze zrozumieniem to co napisalem(teraz i
    wczesniej), bo poki co prezentujesz cos zupelnie odmiennego

    --
    pzdr
    piotrek

  • 53. Data: 2009-03-30 20:18:19
    Od: PSYLO <p...@o...pl>

    Piotrek pisze:
    > i teraz prosze o zacytowanie gdzie napisalem ze konsola to samo zlo oraz ze
    > sie do niczego nie nadaja

    "wlasnie na konsolach masz dosc niewielki wycinek gier w ktore mozna pograc"
    Potrzeba dodatkowego tłumaczenia?

    --
    PSYLO

  • 54. Data: 2009-03-30 20:25:15
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > "wlasnie na konsolach masz dosc niewielki wycinek gier w ktore mozna
    > pograc"
    > Potrzeba dodatkowego tłumaczenia?

    chetnie poprosze bo sam nie jestem w stanie ogarnac tego jak twoja pokretna
    logika wyczytala z tego jak mi sie wydawalo prostego zdania, nastepujace
    opinie:
    - konsola to samo zlo
    - oraz ze konsola sie do niczego nie nadaje

    wytlumacz prosze albo wez sie przestan wydurniac bo sie zapedziles w kozi
    rog i nie potrafisz z tego wyjsc z twarza.
    szanuj moj czas i innych bywalcow tej grupy i sie nie osmieszaj bardziej w
    tym temacie bo naprawde zapedziles sie w wyciaganiu zupelnie nie trafionych
    wnioskow.

    ja bym mial przynajmniej honor przyznac sie do gafy a nie jak ty brnal dalej
    slepo piszac coraz wieksze glupoty

    --
    pzdr
    piotrek

  • 55. Data: 2009-03-30 20:46:12
    Od: PSYLO <p...@o...pl>

    Piotrek pisze:
    > ja bym mial przynajmniej honor przyznac sie do gafy a nie jak ty brnal dalej
    > slepo piszac coraz wieksze glupoty

    Przeczytaj sobie swoje wypowiedzi w odpowiedzi na posty "mt",
    przeanalizuj ich ton to może w końcu zrozumiesz co miałem na myśli.
    Piszesz o honorze, a sam nijak nie potrafisz przyjąć krytyki swoich
    własnych bredni, podjąć dyskusji na poziomie bez obrażania rozmówców,
    więc no offence, ale niezła hipokryzja się wydobywa z twojej klawiatury.
    Z mojej strony to tyle, a jak masz jeszcze jakieś wątpliwości to
    zapraszam na priv, bo wątpię żeby ktoś tutaj jeszcze miał ochotę czytać
    twoje osobiste wycieczki do przeciwników teorii braku grywalnych gier na
    konsolach ;)

    --
    PSYLO

  • 56. Data: 2009-03-31 03:59:32
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces PSYLO <p...@o...pl> zwrócił błąd:

    > Nie w tym sensie - chodzi mi bardziej o skrajną sytuację zaprezentowaną
    > przez Piotrka, jakoby konsole to samo zło i do niczego się nie nadają
    > (bo strategie na nich kiepsko działają ;-)). Jeśli ktoś gra to konsola
    > jest dla niego bardzo ciekawą opcją, szczególnie przy dzisiejszych
    > cenach X360 (aczkolwiek sam jestem bardziej fanem Nintendo Wii ;)).

    No ja gram bardzo dużo, i jakoś nie widzę miejsca na konsolę. Z
    wyjątkiem może Wii właśnie, ale nie jest ona IMO konkurencją dla PC,
    jest dobrym uzupełnieniem i do trochę innych celów niż granie na PC (np.
    w grupie, bardziej casual). Wersje na PC mają wiele zalet w porównaniu
    du wersji konsolowych, i jedyne co może takiego kogoś jak ja (i wiem z
    grup jeszcze parę osób ;)) przekonać do xboksa/ps3 to po prostu gry
    niedostępne na PC.

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8

  • 57. Data: 2009-03-31 08:51:16
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-03-30 20:43, Użytkownik PSYLO napisał:

    > W ten sam sposób można powiedzieć "jeśli ktoś gra w gry, których nie ma
    > na konsoli to niech składa mocnego peceta". Takie po prostu naciąganie w
    > jedną albo w drugą stronę.

    Dlaczego od razu mocnego ?
    Tak dla Twojej informacji, popularny cykl Heroes of Might & Magic
    ostatnie trzy części nie wymagają jakiegoś strasznie wypasionego PC.
    Generalnie strategie nigdy nie wymagały specjalnie wysilonych
    komputerów.

    Pozdrawiam

  • 58. Data: 2009-03-31 18:10:30
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

> [...]
    > na priv, bo wątpię żeby ktoś tutaj jeszcze miał ochotę czytać twoje
    > osobiste wycieczki do przeciwników teorii braku grywalnych gier na

    z mojej strony rowniez EOT bo szkoda mojego czasu i innych grupowiczow.
    poprosilem cie o dokladne cytaty gdzie napisalem to co mi zarzucales, a w
    zamian otrzymalen odpowiedz ze ci sie wydawalo ze cos takiego
    napisalem(nadal nie podajac zadnych konkretow)

    nastepnym razem czytaj ze zrozumieniem kto cos pisze zeby uniknac takich
    sytuacji ze ci sie wydaje cos zupelnie innego niz jest napisane.

    --
    pzdr
    piotrek

  • 59. Data: 2009-04-11 07:30:57
    Od: Chichotek <z...@y...cy>

    Był 30 marzec (poniedziałek) gdy o godz. 19:45 *Piotrek* napisał(a):

    > zapytalem czy rozwiazali to w polskiej wersji sterownikow czy dalej maja
    > polskich userow gleboko gdzies ze takiej banalnej zmiany nie potrafia zrobic
    > domyslnie w jednej wersji jezykowej.

    Rozwiazali geniuszu błyskający intelektem.

    --
    Pozdrawiam, Chichotek
    P5Q Pro, E8400@Scythe Ninja, Szafir HD4870 512MB, 2x2GB A-Data Vitesta 800+,