  • 41. Data: 2009-03-30 16:30:53
    Temat: Re: AMD czy Intel - procek do gier
    Od: PSYLO <p...@o...pl>

    Saiko Kila pisze:
    > W czym miał? Że gra GTA4 na PC źle chodzi? Na niektórych źle. Na
    > niektórych dobrze. Że PC do gier się nie nadaje (poza strategiami i
    > RPG)? Nie miał racji, i wtedy ktoś inny tu obraża - inteligencję
    > czytających.

    Nie w tym sensie - chodzi mi bardziej o skrajną sytuację zaprezentowaną
    przez Piotrka, jakoby konsole to samo zło i do niczego się nie nadają
    (bo strategie na nich kiepsko działają ;-)). Jeśli ktoś gra to konsola
    jest dla niego bardzo ciekawą opcją, szczególnie przy dzisiejszych
    cenach X360 (aczkolwiek sam jestem bardziej fanem Nintendo Wii ;)).

    --
    PSYLO

  • 42. Data: 2009-03-30 16:32:18
    Od: PSYLO <p...@o...pl>

    Chichotek pisze:
    > W sensie wydajności i stabilności.

    Stabilności tzn? Bo większej stabilności niż na platformie AMD nie ma
    szans uzyskać, po prostu jest doskonała.

    --
    PSYLO

  • 43. Data: 2009-03-30 16:41:06
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "PSYLO" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Stabilności tzn? Bo większej stabilności niż na platformie AMD nie ma
    > szans uzyskać, po prostu jest doskonała.

    To samo mozna napisać o dowolnym innym procesorze - jeżeli współczesny
    procesor dowolnego producenta nie zachowuje się stabilnie to kwalifikuje się
    do wymiany na egzemplarz normalny - nimazmiłujsie :)

    --
    marfi

  • 44. Data: 2009-03-30 17:15:26
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-03-30 18:30, Użytkownik PSYLO napisał:

> [...]
    > jest dla niego bardzo ciekawą opcją, szczególnie przy dzisiejszych
    > cenach X360 (aczkolwiek sam jestem bardziej fanem Nintendo Wii ;)).

    Nieprawda.
    Zamiast "Jeśli ktoś gra to konsola jest dla niego" powinieneś
    napisać "Jeśli ktoś gra w gry dostępne na konsoli to konsola jest
    dla niego". Tak będzie znacznie bliżej prawdy.

    Pozdrawiam

  • 45. Data: 2009-03-30 17:22:37
    Od: PSYLO <p...@o...pl>

    mt pisze:
    > W twoim wypadku jednak przesiadl bym
    > sie na cos ze stajni nVIDI radki to mierny sprzet.

    Z konsolami to jeszcze Cię broniłem, ale z kartami graficznymi to już
    wypisujesz takie brednie, że aż ciężko to czytać.

    --
    PSYLO

  • 46. Data: 2009-03-30 17:45:21
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Jezeli nie umiesz tego rozwiązac samodzielnie w 2 minuty to może kup sobie
    > liczydło?

    naucz sie czytac ze zrozumieniem a nie osmieszaj sie :)

    zapytalem czy rozwiazali to w polskiej wersji sterownikow czy dalej maja
    polskich userow gleboko gdzies ze takiej banalnej zmiany nie potrafia zrobic
    domyslnie w jednej wersji jezykowej.
    nie pisalem ze mam problem ze zmiana tego tylko chodzilo mi o podejscie
    firmy do klientow.

    tak wiec twoja glupawa odzywka jak zwykle jest nietrafiona :)
    ale powodzenia na przyszlosc, moze blysniesz kiedys zamiast sie osmieszac :)

    --
    pzdr
    piotrek

  • 47. Data: 2009-03-30 17:46:15
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Tak od pół roku już nie ma domyślnego skrótu alt+C.

    ciekawe mam od dwoch roznych osob dwie rozne opinie(pol roku i dwa lata :)
    mniejsza z tym, milo wiedziec ze wreszcie ktos w ATI pomyslal o
    uzytkownikach i dokonal takiej banalnej zmiany w sofcie.

    dzieki za info :)

    --
    pzdr
    piotrek

  • 48. Data: 2009-03-30 18:43:42
    Od: PSYLO <p...@o...pl>

    RadoslawF pisze:
    > Nieprawda.
    > Zamiast "Jeśli ktoś gra to konsola jest dla niego" powinieneś
    > napisać "Jeśli ktoś gra w gry dostępne na konsoli to konsola jest
    > dla niego". Tak będzie znacznie bliżej prawdy.

    W ten sam sposób można powiedzieć "jeśli ktoś gra w gry, których nie ma
    na konsoli to niech składa mocnego peceta". Takie po prostu naciąganie w
    jedną albo w drugą stronę.

    --
    PSYLO

  • 49. Data: 2009-03-30 18:45:22
    Od: PSYLO <p...@o...pl>

    marfi pisze:
    > To samo mozna napisać o dowolnym innym procesorze - jeżeli współczesny
    > procesor dowolnego producenta nie zachowuje się stabilnie to kwalifikuje
    > się do wymiany na egzemplarz normalny - nimazmiłujsie :)

    Otóż to. Do tego oczywiście dochodzą kwestie pozostałego sprzętu, m.in.
    właściwego zasilania itp. Procesor nie ma żadnego wpływu na stabilność,
    pod warunkiem, że jest sprawny.

    --
    PSYLO

  • 50. Data: 2009-03-30 18:51:01
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Nie w tym sensie - chodzi mi bardziej o skrajną sytuację zaprezentowaną
    > przez Piotrka, jakoby konsole to samo zło i do niczego się nie nadają (bo
    > strategie na nich kiepsko działają ;-)).

    naucz sie moze czytac ze zrozumieniem zanim znowu rozminiesz sie z prawda.
    jak juz oceniasz jakis tekst czy wypowiedz to chociaz postaraj sie zeby to
    mialo jakis sens i bylo prawdziwe bo poki co to gadasz od rzeczy.

    napisalem ze konsole mialem i moze znowu kupie jako dodatek do PC wiec nie
    wiem o jakiej mojej opini ze konsole to samo zlo(zacytuj prosze gdzie tak
    napisalem)
    po drugie nie napisalem ze sie do niczego nie nadaja(rowniez moze bys
    zacytowal gdzie tak napisalem)
    po trzecie napisalem ze konsola nie zastapi PCta o czym pisal "mt" podajac
    jako przyklad open offica i firefoxa co samo w sobie jest smieszne bo kazdy
    kto pracuje na PC w "office" napewno sie nie przerzuci na offica na konsoli
    bo by go szlak trafil

    wiec jeszcze raz podsumuje zebys sie znowu nie zagubil w paru prostych
    zdaniach.
    konsola nie zastapi PC(nawet jesli chodzi o samo granie, bo wiele osob
    poprostu nie znajdzie dla siebie gier na konsole), a juz napewno nie zastapi
    PC jesli sie zniego korzysta do czegokolwiek wiecej niz tylko do grania.

    konsola za to wg mnie jest bardzo fajnym dodatkiem do PC :)

    jesli czegos nie zrozumiales i bede musial ci ponownie wytlumaczyc o co
    chodzi to pisz smialo, chetnie pomoge :)

    --
    pzdr
    piotrek