-
1. Data: 2013-02-03 21:55:41
Temat: AERO2 ciągłość pracy w drodze
Od: BAREK <b...@p...pl>
Dzień Dobry,
Jak zachowuje się Aero2 w użytkowaniu, jeśli się użytkownik intensywnie
przemieszcza?
Na przykład z prędkościami rzędu 100-150 km/h
samochodem autostradą w Warszawy w stronę Berlina
lub
pociągiem na podobnym kierunku?
Czy ma może ktoś takowe doświadczenia?
W sumie to czasem na autobusach jest reklama typu WiFi inside,
jak to działa?
--
Barek
barek[]plusnet pl
-
2. Data: 2013-02-03 23:03:16
Temat: Re: AERO2 ciągłość pracy w drodze
Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>
W dniu 03.02.2013 21:55, BAREK pisze:
> Dzień Dobry,
>
> Jak zachowuje się Aero2 w użytkowaniu, jeśli się użytkownik intensywnie
> przemieszcza?
> Na przykład z prędkościami rzędu 100-150 km/h
> samochodem autostradą w Warszawy w stronę Berlina
> lub
> pociągiem na podobnym kierunku?
>
> Czy ma może ktoś takowe doświadczenia?
Nigdy nie jechałem 150km/h bawiąc się tabletem, ale.... Aero2 ma na tyle
marny zasięg, że to chyba dywagacja teoretyczna. No chyba że zaraz ktoś
wpadnie i powie że od 2013 roku działają na nadajnikach Plusa albo
jakiejś innej firmy. Zobacz na mapie.... NAjpierw Warszawę. Takie
zagęszczenie nadajników to nie poto aby pół kraju obsłużyć, tylko poto
aby wgóle transmijsa była. U mnie jak niema 50%zasięgu (800m od
nadajnika) to transfer jest mocno niestabilny. Nie wyobrażam sobie jak
będzie wyglądała transmisja z aero2 w odległości 10km od nadajnika.
przejedź się po autostradzie i daj znać.
ToMasz
-
3. Data: 2013-02-04 00:15:35
Temat: Re: AERO2 ciągłość pracy w drodze
Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>
On Sun, 03 Feb 2013 21:55:41 +0100, BAREK wrote:
> Jak zachowuje się Aero2 w użytkowaniu, jeśli się użytkownik intensywnie
> przemieszcza?
> Na przykład z prędkościami rzędu 100-150 km/h
> samochodem autostradą w Warszawy w stronę Berlina
Jak prowadze, to się raczej nie bawie fonem/tabletem, wiec sorry.
Z tym, ze nie wiem jak teraz (vide nizej), ale kiedys zasieg na glupiej
DK1 byl mocno szczatkowy, nie wiem jak teraz.
> pociągiem na podobnym kierunku?
Od jakiegos czasu jest zasieg na CMK (tzn w zakresie Grodzisk-Zawiercie
;-)) i jak nie ma akurat jakiejs dziury, to Aero2 smiga. Przy 160km/h.
--
Michał
wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns
-
4. Data: 2013-02-04 00:28:30
Temat: Re: AERO2 ciągłość pracy w drodze
Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>
On Sun, 03 Feb 2013 23:03:16 +0100, ToMasz wrote:
> Zobacz na mapie.... NAjpierw Warszawę. Takie zagęszczenie nadajników
> to nie poto aby pół kraju obsłużyć, tylko poto aby wgóle transmijsa
> była. U mnie jak niema 50%zasięgu (800m od nadajnika) to transfer
> jest mocno niestabilny. Nie wyobrażam sobie jak będzie wyglądała
> transmisja z aero2 w odległości 10km od nadajnika.
Ale wiesz, otwarty teren to troche inne warunki niz silnie
zurbanizowany. I ze wzgledow propagacyjnych, i ze wzgledu na ilosc
terminali.
--
Michał
wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns
-
5. Data: 2013-02-04 01:03:53
Temat: Re: AERO2 ciągłość pracy w drodze
Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>
BAREK <b...@p...pl> wrote:
> Dzień Dobry,
>
> Jak zachowuje się Aero2 w użytkowaniu, jeśli się użytkownik intensywnie
przemieszcza?
> Na przykład z prędkościami rzędu 100-150 km/h
> samochodem autostradą w Warszawy w stronę Berlina
> lub
> pociągiem na podobnym kierunku?
>
> Czy ma może ktoś takowe doświadczenia?
>
Jakiś rok temu, na trasie kolejowej Warszawa -Łódź, Aero2 miało najlepszy
zasięg ze wszystkich. Najlepszy nie znaczyło, że pokrywało całą trasę --
mniej więcej 3/5.
Później na czoło wysunął się Play, po uruchomieniu stacji w Rogowie.
-
6. Data: 2013-02-04 01:20:49
Temat: Re: AERO2 ciągłość pracy w drodze
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
"BAREK" 510ecece$...@n...home.net.pl
> Jak zachowuje się Aero2 w użytkowaniu, jeśli się użytkownik intensywnie
przemieszcza?
> Na przykład z prędkościami rzędu 100-150 km/h
> samochodem autostradą w Warszawy w stronę Berlina
> lub
> pociągiem na podobnym kierunku?
> Czy ma może ktoś takowe doświadczenia?
Pociągami nie jeżdże, ale samochodem z tą szybkością lubię jeździć.
Smartfonem nie bawię się w czasie jazdy, ale bardzo często slucham
radia z netu -- teraz też. :) I jeżdżąc, nie notuję przerw. :)
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.sc
robblefm&feature=related_apps#?t=W251bGwsMSwxLDEwOSw
iY29tLnNjcm9iYmxlZm0iXQ..
ZERO problemów. Ale ja jeżdżę nie autostradami, lecz po mieście i po okolicy.
W okolicy zazwyczaj nie ma Aero2 w ogóle, zaś w mieście są maszty baaaardzo
często, co widziałem po odpaleniu stosownej aplikacji, której nazwy już nie
pamiętam -- zaznaczała na mapie widoczne maszty. Przejażdżka malowała całą
mapę zupełnie na czerwono -- maszty były czerwone.
--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
`-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....
-
7. Data: 2013-02-04 01:23:14
Temat: Re: AERO2 ciągłość pracy w drodze
Od: "Q" <n...@s...org>
> Jak zachowuje się Aero2 w użytkowaniu, jeśli się użytkownik intensywnie
> przemieszcza?
Rok temu, lato, trasa Gdynia - Hel, byla "ciaglosc".