eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmAERO2 ciągłość pracy w drodzeRe: AERO2 ciągłość pracy w drodze
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!polsl.pl!not-for-mail
    From: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: AERO2 ciągłość pracy w drodze
    Date: Sun, 3 Feb 2013 23:15:35 +0000 (UTC)
    Organization: Politechnika Slaska, Gliwice
    Lines: 19
    Message-ID: <s...@h...ck.polsl.pl>
    References: <510ecece$1@news.home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: hydra.ck.polsl.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: polsl.pl 1359933335 9229 2a01:1d8:1:1::11 (3 Feb 2013 23:15:35 GMT)
    X-Complaints-To: n...@p...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 3 Feb 2013 23:15:35 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.9p1 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1041447
    [ ukryj nagłówki ]

    On Sun, 03 Feb 2013 21:55:41 +0100, BAREK wrote:
    > Jak zachowuje się Aero2 w użytkowaniu, jeśli się użytkownik intensywnie
    > przemieszcza?
    > Na przykład z prędkościami rzędu 100-150 km/h
    > samochodem autostradą w Warszawy w stronę Berlina

    Jak prowadze, to się raczej nie bawie fonem/tabletem, wiec sorry.
    Z tym, ze nie wiem jak teraz (vide nizej), ale kiedys zasieg na glupiej
    DK1 byl mocno szczatkowy, nie wiem jak teraz.

    > pociągiem na podobnym kierunku?

    Od jakiegos czasu jest zasieg na CMK (tzn w zakresie Grodzisk-Zawiercie
    ;-)) i jak nie ma akurat jakiejs dziury, to Aero2 smiga. Przy 160km/h.

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: