  • 11. Data: 2011-05-19 19:38:48
    Temat: Re: A4 1.8T turbo lag
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-05-19 15:56, kamil pisze:
> [...]
    > remapowany na 210.
    >
    > Turbo lag daje się we znaki praktycznie cały czas, nie ważne czy depnę
    > nagle na 2000, czy trzymam gaz na granicy przyspieszania przy 3-4tyś
    > obrótow i docisnę mocniej, zawsze trzeba pół albo sekundę odczekać, aż
    > zacznie porządnie jechać.
    >
    > Czekam na paczkę z kablem vag-com, ale w zasadzie żadnych niepokojących
    > objawów nie ma, spalanie w normie, kiedy już turbo się wkręci, to
    > przyspiesza równo w prawie całym zakresie obrotów bez dziur itp.
    >
    > Czy to normalne w tych silnikach, czy może kwestia mapy, czy szukać

    Przejedź się 911 GT2 to zobaczysz co to oznacza Turbo dziura.

  • 12. Data: 2011-05-19 19:56:31
    Od: Pete <n...@n...com>

    On 5/19/2011 8:56 AM, kamil wrote:
> [...]
    > nagle na 2000, czy trzymam gaz na granicy przyspieszania przy 3-4tyś
    > obrótow i docisnę mocniej, zawsze trzeba pół albo sekundę odczekać, aż

    Wedlug mnie to objawy zdecydowanie normalne. Ten typ tak ma,
    przynajmniej takie byly moje doswiadczenia z moim A4 1.8TQ ktore mialo
    170km fabrycznie i okolo 200 po zmianie chip'a. Znajomych A-czworki
    zachowywaly sie identycznie.

    W serii jest to troche mniej zauwazalne co prawda. A czym bardziej
    agresywny program, tym bardziej turbo lag bedzie odczuwalny.

    Pozdr.
    Pete

  • 13. Data: 2011-05-20 10:24:30
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 19/05/2011 18:56, Pete wrote:

> [...]
    >
    > W serii jest to troche mniej zauwazalne co prawda. A czym bardziej
    > agresywny program, tym bardziej turbo lag bedzie odczuwalny.

    Podpiąłem go do VAGCOMa, żadnych błędów nie ma. Jeśli normalne to trzeba
    będzie z tym żyć, czyli dupa z zabawy w operowanie gazem w zakrętach na
    mokrym, no ale miał być dupowóz. :/

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 14. Data: 2011-05-20 13:15:25
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 19/05/2011 18:56, Pete wrote:

> [...]
    > przynajmniej takie byly moje doswiadczenia z moim A4 1.8TQ ktore mialo
    > 170km fabrycznie i okolo 200 po zmianie chip'a. Znajomych A-czworki

    Jeszcze z ciekawości, jakie miałeś spalanie? Avant cięższy od sedana i
    quattro swoje robi, ale 9-9.5l przy autostradowych 120km/h wydaje mi się
    nieco za dużo..

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 15. Data: 2011-05-20 15:21:52
    Od: Pete <n...@n...com>

    On 5/20/2011 6:15 AM, kamil wrote:
    > Jeszcze z ciekawości, jakie miałeś spalanie? Avant cięższy od sedana i
    > quattro swoje robi, ale 9-9.5l przy autostradowych 120km/h wydaje mi się
    > nieco za dużo..

    Najniższe jakie kiedykolwiek udalo mi sie osiagnac to 7.7l, ale to byla
    ultra-kapelusznicza jazda z tempomatem zapietym gdzies w okolicach 115
    km/h, bez pasazerow, pusty bagaznik, no i pewnie z wiatrem bylo, bo juz
    nigdy wiecej tak malo mi nie spalił. :)

    Normalnie w trasie spalal jakies 9-9.5 a w miescie do 12.

    Pozdr.
    Pete

  • 16. Data: 2011-05-20 18:24:20
    Od: z <z...@g...pl>

    Pete pisze:

> [...]
    > przynajmniej takie byly moje doswiadczenia z moim A4 1.8TQ ktore mialo
    > 170km fabrycznie i okolo 200 po zmianie chip'a. Znajomych A-czworki

    Czy Golfy, A3, Leony z 1.8T 150KM na pokładzie też tak mają?
    Nie cierpię turbo dziur oraz japońskich 16-zaworowych benzyniaków.
    Co mi pozostało? :-(

  • 17. Data: 2011-05-20 18:46:17
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-05-20 18:24, z pisze:

    > Czy Golfy, A3, Leony z 1.8T 150KM na pokładzie też tak mają?
    > Nie cierpię turbo dziur oraz japońskich 16-zaworowych benzyniaków.
    > Co mi pozostało? :-(

    Jakiś sensowny diesel. Skoro gustujesz w kompaktach, to nasuwa mi się
    jeden: 123d. :)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 18. Data: 2011-05-20 19:21:53
    Od: z <z...@g...pl>

    Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

    > Jakiś sensowny diesel. Skoro gustujesz w kompaktach, to nasuwa mi się
    > jeden: 123d. :)

    A może Sandero 1.6 :-) W mieście trzeba być zwinnym do 70km/h a poza
    miastem i tak nie ma gdzie wyprzedzać dzięki nowym wspaniałym
    bezkolizyjnym jezdniom jednopasmowym ;-)

    PS. Jeszcze jakiś dureń wymyślił plastikowe słupki na ciągłych liniach.
    Szczyt debilizmu.

  • 19. Data: 2011-05-20 20:18:53
    Od: Pete <n...@n...com>

    On 5/20/2011 11:24 AM, z wrote:

    > Czy Golfy, A3, Leony z 1.8T 150KM na pokładzie też tak mają?
    > Nie cierpię turbo dziur oraz japońskich 16-zaworowych benzyniaków.
    > Co mi pozostało? :-(

    Golf, A3, Leon są stosunkowo lżejsze od A4 quattro, wiec z tym samym
    silnikiem będą żwawsze a turbo-dziura powinna byc nieco mniej
    zauważalna, ale moze się mylę. Tak czy inaczej, nawet w A4Q nie jest to
    jakas znowu tragedia... ot po prostu uroki silnika turbo, juz nie
    najnowszej generacji.

    Jesli turbo nie pasuje, to moze np. BMW 330i?

    Pozdr.
    Pete