  • 161. Data: 2011-10-17 14:28:08
    Temat: Re: A propos po?cigów...
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-17, kamil <k...@s...com> wrote:

    > że przejdę czasem na czerwonym przez pustą jezdnię

    Gratuluje. No i ty uwazasz ze masz prawo krytykowac innych? Zenada...

    > Proszę też po raz czwarty o odpowiedź na moje pytanie z piątku -
    > doczekam się?

    Odpowiedzialem na nie innym - policjanci w Polsce naogladali sie filmow
    amerykanskich i chca byc superhero ktorzy w pojedynke dogodnia
    spierdalacza.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 162. Data: 2011-10-17 14:35:12
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-10-17 13:45, AZ pisze:

    > Konczyles jakis kurs z demagogii? Jedno i drugie jest zlamaniem przepisu
    > - czyz nie? A od oceniania czy to bylo duze przewinienie czy male jest
    > Policja ew. sad. A gadanie w stylu - lamie lekko przepisy ale oni lamia
    > bardziej jest smieszne.

    Masz rację - moje przypadkowe wjechanie na zakazie, czy jazda rowerem
    po chodniku w specyficznych warunkach z automatu już powinno mi odebrać
    prawo krytyki zapieprzających w zabudowanym, czy
    wyprzedzających/omijających samochody puszczające pieszych.
    A gdybyś się jeszcze dowiedział, że mam mandat za prędkość, to
    matko, to powinienem w ogóle siedzieć w jamce i milcząco
    akceptować bandytyzm na drogach i akceptację pełnej dowolności.

    I Ty coś przebąkujesz o demagogii...

  • 163. Data: 2011-10-17 14:36:57
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 17/10/2011 13:28, AZ wrote:

> [...]
    >>
    > Odpowiedzialem na nie innym - policjanci w Polsce naogladali sie filmow
    > amerykanskich i chca byc superhero ktorzy w pojedynke dogodnia

    Ale ja nie chcę, żebyś odpowiadał gdzie indziej i nie na temat.

    Ja pytam konkretnie - co według ciebie policja powinna była zrobić w tym
    konkretnym przypadku tak, żeby motocyklistę złapać w "bezpieczny" (wg.
    ciebie) sposób.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 164. Data: 2011-10-17 14:38:59
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-17, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:

> [...]
    > matko, to powinienem w ogóle siedzieć w jamce i milcząco
    > akceptować bandytyzm na drogach i akceptację pełnej dowolności.

    A gdyby dla mnie te Twoje przewinienia byly bandytyzmem drogowym w mojej
    opinii to co? Moze dla mnie 150 przez wies jest bezpieczne a dla Ciebie
    to bandytyzm?

    Cytujac babcie: Czego sie kurwa przypierdalasz, no czego?!?!?!?!

    --
    Artur

  • 165. Data: 2011-10-17 14:44:38
    Temat: Re: A propos pościgów...
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 17.10.2011 Artur Maśląg <f...@p...com> napisał/a:

    > Do teorii spiskowych? U mnie brak takowego, ale jak widzę wśród wiele
    > tutaj piszących systematycznie wzrasta.

    Bosz, ale po co zmieniasz temat? Rozmawiamy zdaje się, o wysokich
    kwalifikacjach i odpowiedzialnym zachowaniu policji, na podstawie
    przykładowego materiału video.

    Więc wracając do tematu. Skuteczni owszem, ale wynika to z marnego
    obiektu pościgu, a nie kwalifikacji ścigających. Czy odpowiedzialni?
    No poszatkowanie filmiku nie zostawia dobrego wrażenia.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 166. Data: 2011-10-17 14:47:53
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-10-17 14:38, AZ pisze:

    > A gdyby dla mnie te Twoje przewinienia byly bandytyzmem drogowym w mojej
    > opinii to co? Moze dla mnie 150 przez wies jest bezpieczne a dla Ciebie
    > to bandytyzm?

    Ty różne dziwne rzeczy tu już wypisywałeś, gorzej było z
    uzasadnieniem/udokumentowaniem.

    > Cytujac babcie: Czego sie kurwa przypierdalasz, no czego?!?!?!?!

    Błądzisz.

  • 167. Data: 2011-10-17 14:49:33
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-10-17 14:44, kakmar pisze:

    > Bosz, ale po co zmieniasz temat?

    Ja? Zacząłeś dryf, więc się dostosowuję.

  • 168. Data: 2011-10-17 14:50:54
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-17, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:

    > Ty różne dziwne rzeczy tu już wypisywałeś, gorzej było z
    > uzasadnieniem/udokumentowaniem.

    Jedno musze ci przyznac, w demagogii i wymijajacych wypowiedziach jestes
    mistrzem. Wygrywasz nagrode glowna - PLONKa.

    --
    Artur

  • 169. Data: 2011-10-17 14:52:00
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-17, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:

    > Ja? Zacząłeś dryf, więc się dostosowuję.

    Dryf? Zapytal o potencjalne powody poszatkowania filmu - ZADEN nie
    powiedzial chociaz jakiegos zmyslonego powodu.

    --
    Artur

  • 170. Data: 2011-10-17 14:52:20
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 17/10/2011 13:50, AZ wrote:

    > Jedno musze ci przyznac, w demagogii i wymijajacych wypowiedziach jestes
    > mistrzem. Wygrywasz nagrode glowna - PLONKa.

    Skoro już o wymijających odpowiedziach - jak będzie z moim pytaniem?
    Konkretnie proszę, albo daj PLONKa i nie zawracaj gitary.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net