  • 31. Data: 2012-01-24 00:37:01
    Temat: Re: A może by tak zbudować elektryka?
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Przemys?aw Czaja

    > Nie prościej zabudować Meleksa?

    W tej sprawie najlepiej konsultować się z Fuczakiem. :>

  • 32. Data: 2012-01-24 11:42:33
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "ToMasz" <t...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > tak. wpadłem na tą stronę, ale koszty okazały się kubłem zimnej wody. Jak
    > wyliczył któryś z kolegów - taniej będzie taksówką. Myślałem że koszty
    > częsci są niższe. przy małych przebiegach konwersja jest nie opłacalna,
    > przy dużych - kłopotliwe staje się posiadanie i ładowanie akumlatorów.
    > Dzieki za poradę

    Jeśli jesteś zdecydowany coś przerabiać to polecam zacząć od mniejszego
    pojazdu. Na przykład motocykl, skuter czy quad. Lżejszy pojazd nie wymaga
    mocnego i drogiego silnika, a co więcej nie wymaga dużej pojemności i
    wydajności akumulatorów, co pozwoli znacznie obniżyć koszty, zwłaszcza przy
    założeniu, że jesteś w stanie część prac wykonać samemu. Tym bardzej, że
    parametry jakie podałeś na początku bardziej pasowałyby do skutera niż
    samochodu.

  • 33. Data: 2012-01-28 00:16:53
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2012-01-23, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Bo pracuje w elektrowni i placi ze znizka pracownicza i bez oplaty
    > przesylowej ? :-)

    To w domu też ma zniżkę pracowniczą.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 34. Data: 2012-01-28 20:53:44
    Temat: Fwd: Re: A może by tak zbudować elektryka?
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

> [...]
    > nie wyważać drzwi: Czy są gotowe zestawy do przeróbki... np seicento,
    > albo uno na prąd? Czy może jakaś firma się tym zajmuje? Interesuje mnie
    Co do elektrycznych już ci napisali, wg mnie przyszłością lokalnego
    transportu
    będzie powietrze, robią takie samochody we Francji i Hiszpani IMHO.
    I mają one całkiem dobre parametry, jedyny minus to nasz klimat i trzeba by
    dodatkowo je dogrzewac, np z akumulatorów lub małe dewasto.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 35. Data: 2012-01-29 03:57:41
    Temat: Re: Fwd: Re: A może by tak zbudować elektryka?
    Od: MarcinJM <m...@g...pl>

    W dniu 2012-01-28 20:53, janusz_kk1 pisze:
    > dodatkowo je dogrzewac, np z akumulatorów lub małe dewasto.

    Czy dewasto to produkt blizniaczy z antrapa i plantowaniem glowicy?

    MarcinJM